نویسنده: حامد افرومند
// جمعه, ۲۴ مهر ۱۳۹۴ ساعت ۲۱:۰۰

تماشا کنید: تریلر سینمایی بازی Fallout 4

چیزی به انتشار بازی Fallout 4 باقی نمانده است. بتسدا سافت‌وورک با به نمایش گذاشتن یک تریلر سینمایی و زیبا، قصد در بیشتر کردن عطش طرفدارها برای تجربه‌ی این بازی را دارد. با زومجی و تماشای این تریلر همراه باشید.
بتسدا که بازی Fallout 4 را در نمایشگاه E3 2015 معرفی کرد، اعلام کرد که بازی خود را خیلی زود و در ماه نوامبر منتشر می‌کند و قصد ندارد طرفدارها را منتظر بگذارد. بر همین اساس آن‌ها تا جای ممکن سعی دارند تا از انتشار اطلاعات در مورد بازی خود خودداری کنند تا در زمان انتشار، بسیاری از ویژگی‌های بازی را برای طرفدارها تبدیل به سورپرایز کنند.  روز گذشته اخباری مبنی بر پشتیبانی Fallout 4 از قابلیت ریموت پلی کنسول پلی استیشن 4 منتشر شد. بتسدا در ادامه نیز تریلری سینمایی و بسیار زیبا به نام The Wanderer را منتشر کرد که شما را به تماشای آن دعوت می‌کنیم:

| دانلود ویدیو با کیفیت 720p

در این تریلر شخصیت اصلی بازی را می‌بینیم که در محیط بازی مشغول قدم زدن و مبارزه با برخی از دشمنان است. با وجود این‌که تریلر فضای بازی را به صورت زنده و سینمایی به تصویر کشیده و خبری از نمایش گیم‌پلی نیست، اما تماشای آن بسیار لذت بخش است. بازی Fallout 4 در تاریخ ۱۰ نوامبر (نوزدهم آبان) برای پلتفرم‌های پلی‌استیشن 4، ایکس‌باکس وان و رایانه‌های شخصی  منتشر خواهد شد. منبع: Dualshockers


اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده