نویسنده: سعید نیکبخت
// جمعه, ۲۴ مهر ۱۳۹۴ ساعت ۱۸:۰۰

تاریخ انتشار تقریبی بسته الحاقی Dying Light: The Following مشخص شد

استودیو تِک‌لَند، سازنده بازی موفق Dying Light، به تازگی تاریخ انتشار تقریبی نخستین بسته الحاقی این بازی با نام The Following را اعلام کرده است. با زومجی و جزئیات خبر همراه باشید.
براساس صحبت‌های سازندگان، بسته الحاقی Dying Light: The Following در سه ماهه‌ی نخست سال ۲۰۱۶ منتشر خواهد شد:
با این زمان اضافی، می‌توانیم تمام محتویات و سورپرایزهایی را که برای شما آماده کردیم در بازی قرار دهیم. بنابراین طی روزهای آتی منتظر نگاهی کوچک به محتویاتی که در این بسته الحاقی تجربه خواهید کرد باشید. به شما قول می‌دهیم زمانی که تصمیم نهایی را برای تاریخ عرضه Dying Light: The Following گرفتیم، سریعا آن را با شما در میان خواهیم گذاشت.
بسته الحاقی Dying Light: The Following که با قیمت ۱۴.۹۹ دلار عرضه خواهد شد، یک ماشین غول‌پیکر که قابلیت شخصی‌سازی و ارتقا دارد را هم در میان محتویات خود دارد. این بسته، همانند نسخه اصلی داستان کایل کرِین را دنبال می‎کند و قرار است از بسیاری از ناگفته‎های داستانی بازی، پرده‎برداری کند. The Following قرار است با پیاده‎سازی مکانیکی جدید، تغییرات زیادی را در بازی ایجاد کند؛ تغییراتی که مطمئنا به بیشتر ترسیدن شما کمک شایانی خواهند کرد. مهم‌ترین ویژگی DLC جدید بازی Dying Light تنوع زیادی است که در گیم‌پلی بازی ایجاد می‌کند. افزوده شدن ماشین‌های کوهستانی و ارتقای آن‌ها، لذت زیر گرفتن زامبی‌ها را بیشتر از گذشته می‌کند. نقشه‌ی جدیدی هم برای بازی در نظر گرفته شده که به گفته‌ی تک‌لند، بزرگ‌تر از مجموع تمام نقشه‌های قبلی بازی است. بازی Dying Light اوایل سال ۲۰۱۵ عرضه شد و استودیو تِک‌لَند هم طی روزهای گذشته، نسخه‌ی دمو این بازی را به صورت رایگان برای کنسول پلی‌استیشن 4 منتشر کرد. منبع: VG247


اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده