نویسنده: سعید نیکبخت
// جمعه, ۲۴ مهر ۱۳۹۴ ساعت ۱۳:۰۰

با کشتن گاوها در بسته الحاقی بازی The Witcher 3، مجبور به پرداخت مالیات خواهید شد!

کسب درآمد در بازی The Witcher 3: Wild Hunt، مانند دنیای واقعی مشکل است. با این حال یکی از خصوصیات بازی، به بازیکنان اجازه می‌‌داد با کشتن گاوها، پول بی‌نهایت کسب کنند. این مشکل که در بازی اصلی رفع شد، باری دیگر به شکلی جالب در بسته الحاقی Hearts of Stone قرار گرفته است. از این پس اگر برای کسب درآمد گاوها را بکشید، مامور مالیاتی که به تازگی به بازی اضافه شده، از شما مالیات خواهد گرفت.
در ماه ژوئن، استودیو سی‌دی پراجکت رد با انتشار یک بروزرسانی، کسانی را که برای کسب درآمد از راه منصفانه و مردانه استفاده نمی‌کردند به شکل جدی مسخره کرد. اگر در بازی این کار را انجام می‌دادید، پس از استراحت برای گذشتن زمان (meditating)، اتفاقی برای گرالت می‌افتاد که حسابی شما را مسخره می‌کرد. با بازگشتن این خصوصیت جالب به بسته الحاقی The Witcher 3: Hearts of Stone، سی‌دی پراجکت رد این بار قضیه را جدی کرده است. اگر برای کسب درآمد به کشتن گاوها بپردازید، مردی که مسئول جمع‌آوری مالیات است جلوی راه شما را می‌گیرد و به خاطر این خطا، از شما مالیات خواهد گرفت. این شخص که در بازی با نام والت‌مور میتی شناخته می‌شود، در زمان رو به رو شدن با بازیکنان خاطی می‌گوید:
براساس گزارشاتی که به دست ما رسیده، اعلام شده طی چند ماه گذشته درآمد شما به سرعت افزایش یافته است. برای همین ما به این مسئله شک کردیم و به همین دلیل، به شما اخطار می‌دهیم که نمی‌توانید از این مسئله فرار کنید. با نام قانون، بهتر است به درستی به سوالات من پاسخ دهی. آیا در این چندوقت اخیر به تجارت پوست حیوانات در منطقه وایت اُرکارد مشغول بودی؟ آیا در سال مالی جاری، خرید و فروش صدف و مروارید انجام می‌دادی؟
The_Witcher_3_Wild_Hunt_Hearts_of_Stone_Hold_still_dammit_RGB-Copy این نکته‌ی جالب یکی دیگر از خصوصیات شگفت‌انگیز بسته الحاقی The Witcher 3: Hearts of Stone است که در کنار محتویات جدید بازی، خنده را به لب‌های بازیکنان می‌آورد. بسته الحاقی The Witcher 3: Hearts of Stone که هم‌اکنون برای پلتفرم‌های پلی‌استیشن 4، ایکس‌باکس وان و رایانه‌های شخصی  در دسترس است، در چند ساعت اول به شخصه من را شگفت‌زده کرده است. از ماموریت‌های جدید و جالب، تا ادامه‌دادن سفر گرالت و البته گرفتن قراردادهای جدید، همه و همه این بسته الحاقی را زیبا و جالب کرده‌اند. پس از انتشار Heart of Stone، علاقه‌مندان می‌توانند منتظر دومین بسته الحاقی این بازی با نام Blood & Wine باشند که ۲۰ ساعت محتویات جدید را در اوایل سال ۲۰۱۶ به تجربه بازیکنان اضافه خواهد کرد. در طی روزهای آتی با زومجی همراه باشید، چراکه قصد داریم به صورت مفصل در رابطه با خصوصیات این محتوای جدید صحبت کنیم و در نهایت به بررسی آن بپردازیم و شما را با نقاط قوت و ضعف آن آشنا کنیم. منبع: VG247


اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده