نویسنده: سعید نیکبخت
// پنجشنبه, ۲۳ مهر ۱۳۹۴ ساعت ۱۹:۰۰

درآمد روز اول بازی MGS V: The Phantom Pain از قسمت دوم فیلم Avengers بیشتر بوده است!

به لطف بازی Metal Gear Solid V: The Phantom Pain و ذهن خلاق هیدئو کوجیما، این بازی توانسته افتخار بزرگ دیگری را برای صنعت بازی‌های ویدیویی رقم بزند. براساس اطلاعات منتشرشده، درآمد روز اول این بازی از فیلم محبوب Avengers: Age of Ultron هم بیشتر بوده است! با زومجی همراه باشید.
براساس آمار جدید منتشرشده، بازی Metal Gear Solid V: The Phantom Pain در روز اول انتشار سودی بالغ بر ۱۷۹ میلیون دلار کسب کرده است. این رقم، دو برابر سودی است که فیلم انتقام‌جویان: دوران اولتران در روز اکران خود به دست آورده است. بودجه تولید بازی Metal Gear Solid V: The Phantom Pain حدود ۸۰ میلیون دلار و بودجه تولید فیلم Avengers: Age of Ultron، حدود ۲۵۰ میلیون دلار بوده است. با این آمار می‌توان متوجه شد که به صورت کلی، سازندگان قسمت جدید مجموعه بازی‌های متال گیر با سرمایه‌گذاری کمتر، سود بیشتری کسب کردند. این نکته را هم باید به خاطر سپرد که دنیای هالیوود و البته فیلم‌هایی که از روی کمیک‌ها ساخته می‌شوند، طرفداران بی‌شماری دارند. بنابراین نباید موفقیت محصول جدید کوجیما را به هیچ‌وجه دست‌کم گرفت. تامارا گَفنی، مسئول این آنالیز انجام شده در این رابطه گفته است:
صنعت بازی‌های رایانه‌ای بسیار بزرگ‌تر از بازارهای دیگر است. برخی از بازی‌ها در روز انتشار خود، سر و صدای بیشتری نسبت به فیلم‌های بزرگ به پا می‌کنند. بازی Metal Gear Solid V: The Phantom Pain امسال توانست در روز اول انتشار خود، فیلم Harry Potter and the Deathly Hallows Part 2 که در روز اکران خود درآمدی بالغ بر ۹۱ میلیون دلار کسب کرده بود را کنار بزند.
Avengers-Age-of-Ultron با این موفقیت تجاری، بعید است شایعاتی که در رابطه با خداحافظی کونامی با تولید بازی‌های طراز اول منتشر می‌شود واقعیت داشته باشد. در این چندوقت اخیر، اخبار منتشرشده اذعان می‌کنند کونامی تولید بازی‌های طراز اول را متوقف کرده و از این پس روی بازی‌های موبایل تمرکز خواهد کرد. با این حال هربار که از مسئولان این کمپانی در این رابطه پرسیده شد، آن‌ها این شایعات را رد می‌کنند. نظر شما در رابطه با موفقیت بازی Metal Gear Solid V: The Phantom Pain چیست؟

دانلود ویدیو با رزولوشن 320p | دانلود ویدیو با رزولوشن HD720p

بازی Metal Gear Solid V: The Phantom Pain در تاریخ ۱ سپتامبر (دهم شهریور) برای پلتفرم‌های پلی‌استیشن 3، پلی‌استیشن 4، ایکس‌باکس 360 و ایکس‌باکس وان  و رایانه‌های شخصی عرضه شد. این بازی همچنین دارای بخش چندنفره‌ای با نام Metal Gear Online 3 است که در زمان عرضه همراه با انتشار بازی در دسترس کاربران قرار نگرفت. کاربران نسخه‌های کنسولی تا تاریخ ۶ اکتبر (چهارده مهر) سرانجام به این قسمت از بازی دسترسی پیدا کردند. از طرفی دیگر، کاربران نسخه‌های PC برای تجربه این حالت باید تا ماه ژانویه (ماه دِی سال ۱۳۹۴) سال ۲۰۱۶ صبر کنند. منبع: VG247


اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده