نویسنده: افشین پیروزی
// پنجشنبه, ۲۳ مهر ۱۳۹۴ ساعت ۱۴:۰۰

نسخه بازسازی شده بازی فوتبالی Kick Off برای پلی‌استیشن 4 و ویتا معرفی شد

دینو دینی، سازنده بازی فوتبالی Kick Off، اعلام کرد که سعی دارد تا این بازی فوتبالی عرضه شده در سال ۱۹۸۹ را برای کنسول‌های پلی‌استیشن 4 و پلی‌استیشن ویتا بازسازی کند. با جزییات خبر همراه زومجی باشید.
نسخه بازسازی بازی با نام Dino Dini's Kick Off Revival ساخته می‌شود و همانطور که از نام بازی مشخص است، دینو دینی با همکاری استودیو دیجیتال لونگ وظیفه ساخت آن را بر عهده دارد. اولین نسخه از Kick Off در سال ۱۹۸۹ برای کنسول‌های آمیگا و آتاری عرضه شد که یک بازی فوتبال بسیار دشوار بود. البته بعد‌ها نسخه‌های فرعی و اصلی متعددی از این سری مانند Player Manager ساخته شد ولی از سال ۲۰۰۲ به بعد دیگر هیچ اثری با این نام عرضه نشده است. دینی همزمان بر معرفی نسخه جدید، اعلام کرد که قصد دارد هیجان نسخه اول را به بازی جدید منتقل کند:
در نسخه اول بازی Kick Off گل زدن بسیار دشوار بود. با این حال پس با هر بار گلزنی لذت خاصی به گیمر منتقل می‌شد که قابل مقایسه با هیچ حس دیگری نیست. به طور کلی در فوتبال واقعی هم همه چیز به خود بازیکن وابسته است که با تصمیم گیری درست در گلزنی موفق باشد یا خیر. در این بازی سعی خواهیم کرد این حس و هیجان ناشی از آن را به خوبی به گیمر منتقل کنیم.
وی همچنین در ادامه توضیحاتی در مورد گیم‌پلی بازی ارایه داد که به شرح زیر است:
اصول اصلی بازی اول تغییر نخواهند کرد و همان آزادی عملی که در بازی وجود داشت، در نسخه بازسازی شده نیز حفظ خواهد شد. از آن‌جایی که ساخت بازی‌های ۳ بعدی راحت‌تر و در عین حال زیباتر است، نسخه جدید به شکل ۳ بعدی ساخته می‌شود. همچنین زوایای دوربین مختلفی در بازی وجود خواهند داشت که البته زاویه اصلی همان دوربین بالا به پایین نسخه‌های اولیه بازی است. همچنین امروز کنترلر‌های کنسول‌ها نسبت به ۲۵ سال گذشته تغییرات اساسی داشته و دیگر محدود به ۸ جهت نیستند. به همین دلیل هم آزادی عمل بیشتری در شوت‌زنی خواهید داشت و دقت در شوتزنی بسیار مهم خواهد بود.
نسخه اول بازی در عین سادگی، یکی از جذاب‌ترین بازی‌های فوتبالی بود و حال باید منتظر ماند و دید که نسخه بازسازی شده نیز می‌تواند این حس را منتقل کند یا خیر. این بازی در برای عرضه در سال ۲۰۱۶ و برای کنسول‌های پلی‌استیشن 4 و پلی‌استیشن ویتا برنامه ریزی شده است. منبع:‌ EuroGamer


اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده