نویسنده: سعید نیکبخت
// چهار شنبه, ۲۲ مهر ۱۳۹۴ ساعت ۲۰:۱۵

گیلِرمو دِل تورو: لغو شدن بازی Silent Hills به هیچ وجه با عقل جور در نمی آید

گیلِرمو دِل تورو، کارگردان فیلم‌هایی مانند Pans Labyrinth, Hellboy و Pacific Rim، با همکاری هیدئو کوجیما افسانه‌ای در حال تولید بازی Silent Hills بود. براساس صحبت‌های دل تورو، از هر زاویه‌ای که با این قضیه نگاه کنید، منتفی‌شدن این بازی با عقل جور در نمی‌آید. با زومجی همراه باشید.
در ماه آپریل سال ۲۰۱۵، کمپانی کونامی اعلام کرد بازی Silent Hills که با همکاری دل تورو و کوجیما در دست تولید قرار داشت لغو شده است. دل تورو که هنوز با این مسئله کنار نیامده، در مصاحبه جدید خود گفته است:
مسیری که پروژه تولید بازی Silent Hills در آن حرکت می‌کرد بسیار عالی بود. هر چقدر فکر می‌کنم، احساس می‌کنم لغو شدن بازی به هیچ‌وجه با عقل جور در نمی‌آید.
اگرچه بازی Silent Hills منتفی شد، اما کونامی در بیانیه رسمی خود در این رابطه گفت:
کونامی همچنان به تولید بازی‌های جدید از مجموعه Silent Hills متعهد است. با این حال پروژه‌ای که با همکاری کوجیما، دل تورو و نورمَن ریداس در دست تولید بود، به صورت کامل لغو شده است.
سخنگوی کونامی در ادامه در رابطه با آینده این مجموعه و تولید یک بازی از آن توسط کوجیما و دل تورو گفت:
در رابطه با آینده این مجموعه، با این دو نفر صحبت خواهیم کرد. در آینده منتظر اعلامیه‌های رسمی ما در این رابطه باشید.
علاوه بر کوجیما و دل تورو، طی روزهای گذشته همچنین مشخص شد جونجی ایتو، یکی از خالقان برتر کتاب‌های کمیک ژاپنی در سبک وحشت هم روی بازی Silent Hills کار می‌کرده است. نظر شما در این رابطه چیست؟ آیا شما هم با صحبت‌های دل تورو در رابطه با لغو شدن بازی تپه‌های خاموش موافق هستید؟ منبع: Gamespot


اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده