نویسنده: سعید نیکبخت
// چهار شنبه, ۲۲ مهر ۱۳۹۴ ساعت ۱۷:۰۰

اطلاعاتی از ماموریت های فرعی و نواحی مختلف بازی Mafia 3

استودیو هَنگِر ۱۳، سازنده بازی مورد انتظار Mafia 3 همچنان در حال انتشار اطلاعات جدید از خصوصیات این بازی است. در همین راستا، این استودیو به تازگی اطلاعاتی را از ماموریت‌های فرعی و نواحی این بازی در اختیار علاقه‌مندان قرار داده است. با زومجی همراه باشید.
براساس صحبت‌های هِیدِن بِلَکمَن، کارگردان بازی مافیا ۳، در این بازی نواحی و مناطق مختلف زیادی وجود دارد:
زمانی که Mafia 3 عرضه شد، زمان زیادی را صرف کاوش در نواحی بازی و انجام کارهای مختلف در آن‌ها مانند رانندگی و تیراندازی خواهید کرد. این یکی از مکانیک‌های اصلی مافیا ۳ است که آن را لذت‌بخش‌تر می‌کند. با این حال هر ناحیه دارای مجرمان بومی خود است. در نمایش گیم‌پلی بازی، ناحیه‌ای که به شما نشان دادیم متعلق به فرانسوی‌ها بود.
تصمیم‌ها و نحوه برخورد شما با هر ناحیه، تاثیر شایانی در زندگی مردم آن‌ها خواهد گذاشت. براساس صحبت‌های کارگردان بازی Mafia 3، تخریب و ساخت‌ و ساز دو عنصر اصلی ماموریت‌های اصلی و فرعی بازی است. بازیکنان قرار است زمان زیادی در هر ناحیه برای انجام ساخت و ساز و تخریب آن‌ها صرف کنند. لینکولن، شخصیت اصلی بازی، زمانی که یک ناحیه را سر و سامان و آباد کرد، مالک آن خواهد شد. در ادامه، بلکمن در رابطه با ماموریت‌های فرعی بازی که در سرتاسر شهر پراکنده شده صحبت کرده است:
در مافیا ۳، شاهد فعالیت‌هایی خواهید بود که در سرتاسر شهر پراکنده شده است. به عنوان مثال اگر وارد منطقه بایو شوید، شاید برای بازگرداندن مواد مخدر خود که توسط قاچاقچی‌های دزدیده شده این کار را انجام داده باشید. در بازی همچنین مسابقات رانندگی هم وجود خواهد داشت. در نقشه بازی مسیرهایی وجود خواهد داشت که شما را به فاضلاب‌های شهری می‌برد. در یکی از ماموریت‌های فرعی بازی، با شخصیتی با نام بِرک که یک ایرلندی است ملاقات می‌کنید. با انجام ماموریت‌های درخواستی برک، او شما را به هر نقطه‌ای از شهر که دوست داشته باشید می‌برد.
Mafia III بلکمن در انتها اعلام کرده هر منطقه رفتار متفاوتی با لینکولن خواهد داشت. به عنوان مثال برخی از مناطق به دلیل نژاد و سیاه‌پوست بودن وی با خشم و عصبانیت و برخی دیگر با آغوش باز از او استقبال می‌کنند. بازی Mafia 3 در سال ۲۰۱۶ برای پلتفرم‌های پلی‌استیشن 4، ایکس‌باکس وان و رایانه‌های شخصی  منتشر خواهد شد. اگر هنوز موفق به تماشای ویدیو رونمایی و تصاویر بازی مافیا ۳ نشدید، می‌توانید از طریق زومجی به انجام این کار بپردازید. وقایع این بازی در سال ۱۹۶۸ و در منطقه نیو اورلئانز اتفاق می‌افتد. براساس صحبت‌های سازندگان، دلیل اصلی این انتخاب این است که در سال ۱۹۶۸، این منطقه محل اصلی انجمن‌های نژاد پرستی، بحران جنگ ویتنام، قتل‌های بزرگ تاریخی و البته ماشین‌های پر زرق و برق و لوکس بوده است. در راستای اخبار مربوط به این بازی، طی روزهای گذشته همچنین مشخص شد سازندگان بازی Mafia 3 قصد دارند تعریف مجددی از واژه مافیا ارائه دهند.در قسمت قبلی این مجموعه، ظاهرا این خصوصیت مهم فراموش شده بود و هنگر ۱۳ با بازی Mafia 3 قصد دارد تعریف مجددی را از این واژه به مخاطبان ارائه دهد. منبع: SegmentNext


اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده