نویسنده: سعید نیکبخت
// چهار شنبه, ۲۲ مهر ۱۳۹۴ ساعت ۱۸:۰۰

کمپانی یوبی سافت استودیو سازنده RockSmith را خریداری کرد

کمپانی یوبی‌سافت در بیانیه‌ای رسمی اعلام کرده به تازگی استودیو لانگ‌تِیل (Longtail)، سازنده قسمت جدید مجموعه بازی‌های Rocksmith را خریداری کرده است. با زومجی و جزئیات خبر همراه باشید.
استودیو لانگ‌تیل که در کشور کانادا واقع شده و ۳۰ نفر کارمند دارد، از این پس با نام یوبی‌سافت هالیفَکس شناخته می‌شود. براساس بیانیه صادر شده توسط یوبی‌سافت، استودیو جدید آن‌ها مسئول تولید بازی‌های طراز اول و درجه یک موبایل خواهد بود:
همان‌طور که در حال گسترش تجارت بازی‌های موبایل هستیم، قصد داریم کارمندان ماهر و استودیوهای ماهر برای ساخت این‌گونه بازی‌ها را هم افزایش دهیم. تیم ۳۰ نفره هالیفَکس کوله‌باری از تجربه را به همراه درک کامل از فرهنگ یوبی‌سافت برای تولید بازی را به همراه خود خواهد آورد.
لانگ‌تیل در گذشته دو استودیو مختلف داشته است. یکی از آن‌ها در شهر هالیفکس کانادا و دیگری در شهر کُبِک واقع شده بوده است. در سال ۲۰۱۰ یوبی‌سافت شعبه کُبِک این استودیو را خریداری و ۴۸ نفر از کارمندان لانگ‌تیل را تصرف کرد. براساس گزارشات انجام شده، در این تغییر و تحولات شش نفر شغل خود را از دست دادند. استودیو جدید یوبی‌سافت در اولین اقدام خود، آگهی استخدام جدیدی را برای به خدمت گرفتن ۱۰ کارمند جدید صادر کرده است. منبع: GameIndustry


اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده