نویسنده: نادر امرایی
// چهار شنبه, ۲۲ مهر ۱۳۹۴ ساعت ۱۴:۴۵

تماشا کنید: تریلر شخصیت‌های تاریخی‌ بازی Assassin's Creed Syndicate

کمپانی یوبی‌سافت، امروز با انتشار ویدئویی، از شخصیت‌های تاریخی‌ای که در بازی Assassin's Creed Syndicate، جدیدترین بازی این مجموعه حضور دارند، رونمایی کرد. با زومجی و تماشای این تریلر همراه باشید.
کمپانی یوبی‌سافت، خالق مجموعه بازی‌های فرقه قاتلین (Assassin's Creed)، عادت دارد که در بازی‌های این سری، شخصیت‌های معروفی‌ را قرار دهد. Syndicate، جدیدترین قسمت این مجموعه نیز از این قاعده مستثنی نیست. در تریلری که امروز توسط یوبی‌سافت منتشر شد، ما شاهد حضور شخصیت‌هایی‌ مانند گراهام بل، چارلز دیکنز، کارل مارکس، چارلز داروین و فلورانس نایتینگیل در این بازی هستیم.

|

بازی Assassin's Creed Syndicate که در دوران ویکتوریای شهر لندن و در زمان به وقوع پیوستن انقلاب صنعتی می‌گذرد، داستان یک خواهر و برادر به نام‌های جیکوب و ایوی فرای را روایت می‌کند. آنها در تلاش هستند که لندن را آزاد کنند. Assassin's Creed Syndicate, در تاریخ ۲۳ اکتبر (۱ آبان) برای پلتفرم‌های پلی‌استیشن 4 و ایکس‌باکس وان و در تاریخ ۱۹ نوامبر (۲۸ آبان) برای رایانه‌های شخصی‌ منتشر خواهد شد. شما همچنین می‌توانید برای آشنائی هرچه بیشتر با این بازی، پیش نمایش اختصاصی زومجی را از Assassin's Creed Syndicate بخوانید. منبع: Dualshockers


اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده