نویسنده: سعید نیکبخت
// چهار شنبه, ۲۲ مهر ۱۳۹۴ ساعت ۰۸:۳۰

از نسخه بازی سال Bloodborne رونمایی شد

بخش سرگرمی‌های سونی دقایقی پیش از نسخه بازی سال بازی Bloodborne، انحصاری تحسین‌شده کنسول پلی‌استیشن 4 رونمایی کرد. با زومجی و اطلاعاتی از محتویات این نسخه همراه باشید.
بازی Bloodborne: Game of the Year Edition که در تاریخ ۲۵ نوامبر (چهارم آذر) روانه بازار خواهد شد، شامل بازی اصلی و بسته الحاقی The Old Hunters خواهد بود: Bloodborne Game of the Year Edition علاوه بر این معرفی، سونی همچنین اطلاعات جدیدی را هم از بسته الحاقی The Old Hunters منتشر کرده است:
The Old Hunters بازیکنان را برای کاوش در محیط‌های جدید از جمله برج ساعت که پر از خطرات، جوایز، موجودات وحشتناک و ریسک‌های این بازی است به چالش می‌کشد. علاوه بر محیط‌های جدید، همچنین لباس‌ها و سلاح‌های جدیدی مانند سلاح وحشتناک Simon’s Bowblade هم در اختیار شما قرار داده خواهد شد. بسته الحاقی The Old Hunters با خصوصیات جدید خود، به بازیکنان اجازه می‌دهد به هیولاهای وحشتناک بازی هم تبدیل شوند.
بازی Bloodborne هم‌ اکنون به صورت جهانی برای پلی‌استیشن 4 در دسترس است. این بازی هم اکنون یکی از بهترین بازی‌های نسل هشتم شناخته می‌شود.ما نیز در زومجی، به این بازی امتیاز بسیار عالی ۹ را دادیم. از طرفی دیگر بسته الحاقی  Bloodborne: The Old Hunters که احتمالا اولین و آخرین محتوای جدید بازی بلادبورن است، در تاریخ ۲۴ نوامبر (سوم آذر) منتشر خواهد شد. The Old Hunters داستان «شکارچیان قدیمی‌» را بیان خواهد کرد که در بازی اصلی به آن‌ها اشاره شده بود. از محتویات جدید این بسته می‌توان به سلاح، باس‌فایت، داستان، قدرت‌ها و خصوصیات جدید دیگر که در بازی اصلی وجود نداشتند اشاره کرد. منبع: IGN


اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده