نویسنده: افشین پیروزی
// چهار شنبه, ۲۲ مهر ۱۳۹۴ ساعت ۱۶:۱۵

برایان سینگر: فیلم X-Men: Apocalypse بسیار احساسی است و وقایع قسمت‌های قبلی را جمع‌بندی می‌کند

برایان سینگر، کارگردان با سابقه فیلم X-Men: Apocalypse، در جریان فستیوال جهانی فیلم سن پدرو، اعلام کرد که این فیلم بسیار احساسی است و بازی مایکل فاسبندر در نقش مگنتو، باعث شده در یکی از صحنه‌ها گریه کند. با جزییات خبر همراه زومجی باشید.
در جریان فستیوال سن پدرو، خبرنگاران از برایان سینگر درخواست کردند تا توضیحاتی در مورد فیلم X-Men: Apocalypse ارایه دهد و وی در پاسخ اعلام کرد:
مدت زمان فیلم در حدود ۲ ساعت خواهد بود. ولی این به منزله خسته کننده بودن فیلم نیست و داستان این فیلم وقایع قسمت‌های قبلی را به صورت کامل جمع‌بندی می‌کند. به احتمال زیاد اولین تریلر فیلم حدود ۶ ماه دیگر نمایش داده خواهد شد.
به نظر می‌رسد که در این فیلم صحنه‌های احساسی زیادی وجود خواهند داشت و حتی در یکی از صحنه‌ها، مایکل فاسبندر باعث شده تا کارگردان فیلم گریه کند:
فعلا نمی‌توانم توضیح دقیقی در مورد این صحنه ارایه دهم. ولی در این بخش به هیچ وجه شاهد یک صحنه معمولی از کتاب‌های کامیک روبرو نیستیم و امیدوارم که این صحنه بسیار احساسی در نسخه نهایی فیلم هم حضور داشته باشد.
فیلم X-Men: Apocalypse ماه می ۲۰۱۶ (۱۲ اردیبهشت تا ۱۱ خرداد ۹۵) اکران خواهد شد. لازم به ذکر است که اسکار آیزاک، نقش شخصیت منفی فیلم را که آپوکالیپس نام دارد، بازی خواهد کرد و قسمت‌هایی از فیلم نیز در مصر باستان جریان خواهد داشت. همچنین سینگر پیش از این اعلام کرده بود که احتمال ترکیب وقایع این قسمت با فیلم «چهار شگفت انگیز» وجود دارد. منبع: IGN


اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده