نویسنده: سعید نیکبخت
// سه شنبه, ۲۱ مهر ۱۳۹۴ ساعت ۲۲:۳۰

از سه حالت جدید بازی Star Wars: Battlefront رونمایی شد

استودیو دایس شب گذشته در کنار معرفی Season Pass بازی Star Wars: Battlefront، از سه حالت جدید این بازی با نام‌های Hero Hunt, Droid Run و Cargo هم رونمایی کرد. با زومجی و اطلاعاتی از خصوصیات و عملکرد این سه حالت همراه باشید.
در ادامه با یکدیگر نگاهی به این سه حالت تازه معرفی‌شده می‌اندازیم و تا چند هفته آینده، خودمان به تجربه آن‌ها می‌پردازیم: Star Wars Battlefront (2)

Hero Hunt

در این حالت هیجان‌انگیز که هفت بازیکن در برابر یک نفر قرار می‌گیرند، یکی از کاربران به جای قهرمان یا شخصیت منفی و هفت بازیکن دیگر به جای سربازان شورشی یا حکومتی در برابر این یک نفر قرار می‌گیرند. شخصی که بتواند قهرمان یا شخصیت منفی را بکشد، جای او را خواهد گرفت. در زمان تعیین‌شده، شخصی که بیشترین بار به جای شخصیت منفی یا قهرمان قرار بگیرد، برنده مسابقه خواهد بود. Star Wars Battlefront (3)

Cargo

حالت Cargo بازی Star Wars: Battlefront مانند حالت capture the flag در بازی‌های دیگر عمل خواهد کرد. دایس در رابطه با این حالت می‌گوید:
در این حالت سربازان شورشی و حکومتی هرکدام دارای محموله‌ای مهم در پایگاه خود هستند. ماموریت شما حمله به پایگاه دشمن، دزدیدن محموله و بازگرداندن آن به پایگاه خود است. این یک حالت کلاسیک است، اما برای اضافه‌کردن خصوصیات جدید، یک پیچش جدید را به آن اضافه کردیم. برای از دست‌نرفتن امتیازات، لازم نیست از محموله‌های خود در پایگاه محافظت کنید. با این خصوصیت، می‌توانید به هر اندازه که می‌توانید به جمع‌آوری این محموله‌ها بپردازید.
در زمان شروع مسابقه، امتیاز دو تیم ۵ در برابر ۵ خواهد بود. تیمی که اولین محموله را بردارد به امتیاز ۶ و تیمی که آن را از دست داده باشد به امتیاز ۴ می‌رسد. پس از گذشت ۱۵ دقیقه، تیمی که بیشترین امتیاز را کسب کرده باشد برنده مسابقه خواهد شد. Star Wars Battlefront (1)

Droid Run

در این حالت که دایس آن را «غیرقابل پیش‌بینی و سریع» می‌نامد، بازیکنان باید سه دستگاه دروید دَردِسر ساز را کنترل کنند:
در نقشه سه هدف وجود دارد که باید آن‌ها را کنترل کنید. این هدف‌ها همیشه در یک نقطه باقی نخواهند ماند و همیشه در حال حرکت هستند. ماموریت شما گرفتن و کنترل این درویدهایی است که دردسرهای زیادی را برای شما درست می‌کنند.
این حالت شش بازیکن را در برابر شش بازیکن دیگر قرار می‌دهد. در طول ده دقیقه زمان ارائه داده شده، هدف اصلی شما گرفتن و کنترل سه دروید است. دایس همچنین اعلام کرده در این حالت هیچ‌گونه وسیله‌نقلیه و قهرمان و ضدقهرمانی وجود نخواهد داشت. از دیگر حالت‌های بازی Star Wars: Battlefront که در گذشته معرفی شدند، می‌توان به Walker Assault, Blast, Drop Zone, Supremacy و Fighter Squadron اشاره کرد. همان‌طور که در گذشته اعلام شد، Star Wars: Battlefront بخش تک‌نفره داستانی نخواهد داشت، اما بازیکنان در ماموریت‌های بقا می‌توانند به صورت آفلاین و با دوستان خود بازی کنند. امروز آخرین مهلت شما برای آزمایش نسخه بتا این بازی، پیش از انتشار آن در تاریخ ۱۷ نوامبر سال ۲۰۱۵ میلادی (۲۶ آبان سال ۱۳۹۴) برای پلتفرم‌های پلی‌استیشن 4، ایکس‌باکس وان و رایانه‌های شخصی است. در راستای اخبار مربوط به بازی Star Wars: Battlefront، کمپانی الکترونیک آرتز طی روزهای اخیر اعلام کرد باندل پلی‌استیشن 4 بازی Star Wars: Battlefront با طرح شخصیت دارث ویدر با قیمت ۴۵۰ دلار عرضه خواهد شد. این باندل بسیار زیبا شامل چهار نسخه دیجیتالی از قسمت‌های قبلی این مجموعه به صورت رایگان و نسخه دیلاکس بازی Star Wars: Battlefront خواهد بود. منبع: Gamespot


اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده