نویسنده: افشین پیروزی
// سه شنبه, ۲۱ مهر ۱۳۹۴ ساعت ۱۴:۰۰

تاخیر در عرضه‌ نسخه فیزیکی بسته الحاقی Hearts of the Stone بازی The Witcher 3

بسته الحاقی Hearts of the Stone بازی The Witcher 3، چند روز پیش برای افرادی که آن را پیش خرید کرده بودند عرضه شد و نسخه دیجیتالی آن هم قابل خریداری است. ولی با این حال سی‌دی پراجکت رد، در پستی رسمی اعلام کرده که نسخه فیزیکی این بازی فعلا در دسترس نخواهد بود و با چند روز تاخیر عرضه می‌شود. با زومجی همراه باشید.
مارسین موموت، مدیر ارتباطات سی‌دی پراجکت رد، با انتشار پستی رسمی در مورد بسته‌های فیزیکی بسته الحاقی Hearts of the Stone که قرار بود در تعداد محدود ارایه شوند، اعلام کرد:
به دلیل برخی مشکلات در پیش آمده در برنامه‌ریزی‌هایمان، نسخه فیزیکی بسته‌الحاقی Hearts of Stone با چند روز تاخیر عرضه خواهد شد.
لازم به ذکر است که نسخه فیزیکی بسته الحاقی جدید، علاوه بر داشتن خود بازی، شامل کارت‌های واقعی بازی Gwent نیز بود که البته این کارت‌ها به صورت جداگانه هم قابل خریداری هستند. البته همان‌طور که پیش‌تر اشاره کردیم، نسخه دیجیتالی بسته الحاقی جدید برای ایکس‌باکس وان، پلی‌استیشن 4 و رایانه‌های شخصی در دسترس است و این بسته الحاقی به اندازه یک بازی کامل محتویات جدید به ویچر 3 اضافه می‌کند. بسته الحاقی پولی بعدی بازی نیز با نام Blood and Wine، در سه ماهه اول سال ۲۰۱۶ میلادی به قیمت ۲۰ دلار ارایه خواهد شد و محتویات آن حتی از Hearts of the Stone نیز وسیع‌تر است. منبع: Polygon