نویسنده: افشین پیروزی
// سه شنبه, ۲۱ مهر ۱۳۹۴ ساعت ۱۰:۰۰

قابلیت استفاده از کنترلر بی‌سیم ایکس‌باکس وان از هفته آینده به پی‌سی اضافه می‌شود

فیل اسپنسر، مدیر بخش ایکس‌باکس مایکروسافت، پیش از این اعلام کرده بود که قابلیت استفاده از کنترلر ایکس‌باکس وان در سال ۲۰۱۵ به رایانه‌های شخصی اضافه خواهد شد. حال به لطف ویندوز 10، کاربران پی‌سی از هفته آینده می‌توانند به صورت بی‌سیم از این کنترلر استفاده کنند. با زومجی همراه باشید.

به نظر می‌رسد که مایکروسافت برنامه‌های زیادی برای جنبه‌های بازی ویندوز 10 دارد و حال که مدتی از انتشار این نسخه گذشته و افراد بیش‌تری از آن استفاده می‌کنند، قابلیت استفاده از کنترلر بی‌سیم ایکس‌باکس وان برای آن عرضه خواهد شد. البته برای استفاده از کنترلر ایکس‌باکس وان بر روی پی‌سی نیازمند یک آداپتور یو‌اس‌بی هستید که در تاریخ ۲۸ مهر و با قیمت ۲۵ دلار برای فروش در خرده فروشی‌ها عرضه خواهد شد. این آداپتور از طریق درگاه یو‌اس‌بی به پی‌سی متصل می‌شود و فقط با زدن یک کلید هماهنگی بین آن و کنترلر صورت می‌گیرد. لازم به ذکر است که با استناد به تصاویر روی جعبه و توضیحات این محصول در سایت رسمی، این وسیله فقط بر روی ویندوز 10 قابل استفاده خواهد بود.

ption id="attachment_71266" align="alignnone" width="959"]315090-XboxHeader آداپتور مورد نیاز برای اتصال کنترلر ایکس‌باکس وان به پی‌سی

همچنین فعلا امکان خرید آداپتور از فروشگاه رسمی ایکس‌باکس میسر نیست و فقط سایت آمازون این محصول را به قیمت ۲۵ دلار برای پیش خرید قرار داده که احتمالا به دلیل عدم بروزرسانی تاریخ عرضه آن ۱۲ مهر اعلام شده است. نظرات خود را در مورد اضافه شدن قابلیت استفاده از کنترلر ایکس‌باکس وان به رایانه‌های شخصی با زومجی در میان بگذارید.

منبع: Destructoid


اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده