نویسنده: افشین پیروزی
// سه شنبه, ۲۱ مهر ۱۳۹۴ ساعت ۱۰:۳۰

تماشا کنید: توضیحات طراح هدست واقعیت مجازی پلی‌استیشن در مورد جزییات آن

این هفته کنفرانسی در مورد فناوری‌های واقعیت مجازی و واقعیت افزوده در شهر تورنتو کانادا جریان داشت و در جریان آن دکتر ریچارد مارکس، رییس بخش تحقیقات و فناوری سونی، توضیحات جالبی در مورد هدست واقعیت مجازی پلی‌استیشن ارایه داده است. ویدیوی کامل مصاحبه وی را در ادامه مطلب زومجی تماشا کنید.

ریچارد مارکس سرپرست قسمتی از سونی است که «آزمایشگاه جادویی» نام دارد و وظیفه وی بهبود تکنولوژی‌های موجود برای ساخت ابزار جدید است که نتیجه فعلی آن هدست واقعیت مجازی پلی‌استیشن است. وی در مصاحبه خود اعلام کرد که پروژه ساخت هدست واقعیت مجازی پلی‌استیشن از سال ۲۰۱۰ میلادی و با الهام گرفتن از کنترلر حرکتی موو آغاز شده است.

ption id="attachment_71258" align="alignnone" width="780"]Richard Marks ریچارد مارکس، رییس بخش تحقیقات و فناوری سونی

مارکس همچنین توضیحاتی در مورد نحوه کارکرد این هدست در رندر کردن تصاویر مورد نیاز واقعیت مجازی و چگونگی انتقال آن‌ها به هدست و تلویزیون ارایه می‌دهد. علاوه بر آن و با استناد به صحبت‌های وی تعدادی بازی در سبک‌های مختلف همزمان با عرضه این هدست، ارایه خواهند شد و توضیح می‌دهد که استفاده سونی از تکنولوژی‌های بروز‌تر و لنز‌های بهتر باعث شده تا هدست واقعیت مجازی پلی‌استیشن تصاویر با کیفیت‌تری نسبت به هدست‌های دیگر ارایه دهد. در ادامه می‌توانید ویدیو کامل مصاحبه ریچارد مارکس را تماشا کنید:

|

منبع: TomsHardware


اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده