نویسنده: افشین پیروزی
// سه شنبه, ۲۱ مهر ۱۳۹۴ ساعت ۰۸:۳۰

تماشا کنید: سازندگان سابق Dead Island 2 و بازی جدیدشان به نام The Mammoth

سه تن از اعضای استودیوی یاگر، سازنده بازی‌های Spec Ops: The Line و Dead Island 2، از این استودیو جدا شده و استودیوی این‌بیتوین گیمز (InBetween Games) را تاسیس کرده‌اند که اولین بازی آن‌ها با نام The Mammoth: A Cave Painting هم اکنون منتشر شده است. با زومجی همراه باشید.

سبک طراحی محیط بازی The Mammoth: A Cave Painting از نقاشی‌های کشیده شده در غارهای عصر پارینه سنگی الهام گرفته و به صورت رایگان برای iOS ، اندروید و رایانه‌های شخصی عرضه شده که نسخه پی‌سی از طریق مرورگر اجرا می‌شود. استودیوی این‌بیتوین گیمز، توسط سه تن از اعضای سابق استودیوی یاگر با نام‌های آیزاک اشداون، جان دیوید هسل و رافائل فدرو تاسیس شده و در شهر برلین آلمان قرار دارد. اعضای این استودیو دلیل ساخت Mammoth را آماده شدن برای عرضه یک بازی بزرگ در پاییز اعلام کردند:

ما در حال ساخت چند پروژه آزمایشی هستیم تا برای عرضه یک بازی بزرگ در پاییز آماده شویم. Mammoth هم یکی از این پروژه‌های آزمایشی است و ساخت بازی‌های اینچنینی اولویت اصلی ما نیست. باید قبول کنیم که ما طی سالیان اخیر، در ساخت بازی‌های بزرگ موفق نبوده‌ایم. به همین دلیل هم باید برای مدتی سراغ ساخت بازی‌های مستقل برویم که یا موفقیت آمیز خواهد بود و یا یک شکست کامل محسوب می‌شود!

چندی پیش دیپ سیلور اجازه ساخت بازی Dead Island 2 را از استودیو یاگر گرفت و اعضای سابق این استودیو اعلام کرده‌اند که پروژه ساخت این بازی به کل توسط دیپ سیلور لغو شده است. البته این ناشر خود چنین اعتقادی ندارد و اعلام کرده که قسمت دوم بازی Dead Island در حال ساخت است.

عرضه بازی Mammoth با معرفی Far Cry: Primal همزمان شده و این دو بازی از لحاظ بازه تاریخی تقریبا همزمان هستند. فدرو در این مورد نیز گفت:

تداخل جالبی است! من پس از مشاهده تریلر معرفی فارکرای شگفت زده بودم و به شوخی به همکارانم گفتم که این بازی ایده خود را از بازی Mammoth دریافت کرده است. ولی واقعیت این است که وقتی یوبی‌سافت این بازی را در سال ۲۰۱۶ عرضه خواهد کرد، پس حداقل از یک سال پیش در  حال کار بر روی آن بوده و به نظر من سری فارکرای در مسیر درستی گام برداشته است.

در ادامه می‌توانید تریلر معرفی بازی The Mammoth: A Cave Painting را تماشا کنید:

|

منبع: Gamespot


اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده