نویسنده: افشین پیروزی
// دوشنبه, ۲۰ مهر ۱۳۹۴ ساعت ۱۹:۳۰

برای سازندگان بازی Star Wars Battlefront، تعداد فریم بیش‌تر مهم‌تر از رزولوشن بالاتر است

نسخه بتا بازی Star Wars Battlefront چندی پیش عرضه شد که در پلی‌استیشن 4 با رزولوشن 900p و در ایکس‌باکس وان با رزولوشن 720p اجرا می‌شود. حال سازندگان بازی در استودیو دایس، دلیل عدم پشتیبانی بازی از رزولوشن 1080p را اعلام کرده‌اند. با زومجی همراه باشید.

یوهان اندرسون، مدیر بخش فنی استودیو دایس، اعلام کرد که در بازی Star Wars Battlefront، تعداد فریم بیش‌تر مهم‌تر از رزولوشن بالاتر است و آن‌ها قصد ندارند تا تعداد فریم را فدای رزولوشن بالاتر کنند:

تعداد فریم بیش‌تر برای ما در اولویت است و قصد نداریم آن را فدای رزولوشن بالا کنیم. این تصمیمی است که تیم سازنده بازی گرفته است.

بر اساس بررسی‌های صورت گرفته از نسخه بتای بازی، هر دو نسخه پلی‌استیشن 4 و ایکس‌باکس وان با ۶۰ فریم بر ثانیه اجرا می‌شوند که البته در مواقعی که بازی بیش‌از حد شلوغ می‌شود، شاهد افت فریم نیز هستیم. البته دایس اولین استودیویی نیست که اهمیت زیادی به تعداد فریم بیش‌تر داده است و پیش از این نیز هاجیما تاباتا، سازنده بازی Final Fantasy XV، اعلام کرده بود که برای اسکوئر انیکس تعداد فریم بیش‌تر مهم تر از رزولوشن بالاتر است.

نسخه بتای بازی از تاریخ ۱۶ مهر عرضه شده و دیروز سازندگان آن را یک روز دیگر نیز تمدید کردند و تا ۲۱ مهر می‌توانید از این نسخه استفاده کنید. نسخه کامل بازی هم در تاریخ ۲۶ آبان برای پلتفرم‌های ایکس‌باکس وان، پلی‌استیشن 4 و رایانه‌های شخصی عرضه می‌شود.

منبع: Gamespot


اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده