// دوشنبه, ۲۰ مهر ۱۳۹۴ ساعت ۱۸:۳۰

تور رایگان ۵ روزه به پاریس در هتل ۵ ستاره و جوایز بزرگ دیگر ؛ مسابقه عکاسی شهر من

شاید تاکنون عکس‌های زیادی از مناظر و چشم‌اندازهای شهر خود گرفته باشید، اما تاکنون این عکس‌های زیبا و هنری فقط در درایوهای کامپیوترتان یا گالری تصاویر موبایل‌تان بی‌استفاده مانده است. اکنون وب‌سایت گردشگری کجارو فرصتی را برای‌ شما عزیزان فراهم کرده تا بتوانید با این عکس‌های زیبا از جاذبه‌های گردشگری منطقه خودتان، در مسابقه عکاسی کجارو شرکت کنید و شاید برنده تور ۵ روزه پاریس در یک هتل ۵ ستاره یا برنده جوایز فوق العاده دیگر شوید.

معرفی کجارو

کجارو مجله گردشگری، سفر و مهاجرت است و ایجاد یک مرجع کامل و مطمئن برای موضوعات ذکر شده را دنبال می‌کند. کجارو دارای بخش‌های متعددی است و به زودی بخش‌های جدیدی نیز به آن افزوده خواهد شد که همگی در راستای ساختار بخشیدن به محتوای گسترده حوزه گردشگری است، به گونه‌ای که کاربران به راحتی بتوانند به موضوعات مورد نظر خود دسترسی داشته باشند.  همچنین تیم متخصص و جوان کجارو اقدام به تولید انواع محتوای با ارزش برای مردم عزیزمان کرده است که از نمونه‌های آن می‌توان به خلیج فارس پژواکی جاودانه از ژرفای تاریخ ، راهنمای ثبت‌نام لاتاری گرین کارت آمریکا یا راهنمای سفر به کم هزینه به دور دنیا اشاره کرد.

همچنین می‌توانید برای دنبال کردن داغ‌ترین و کاربردی‌ترین مقالات و تصاویر کجارو ما را از طریق کانال  تلگرام رسمی کجارو (telegram.me/kojaro) یا صفحه اینستاگرام کجارو (instagram.com/mykojaro) دنبال کنید.

award-logo

مسابقه عکاسی با موضوع شهر من

وب سایت کجارو در راستای بهبود فرهنگ ایرانگردی، شناخته شدن هرچه بیشتر زیبایی‌های ایران و بهبود صنعت گردشگری، اقدام به برگزاری مسابقه عکاسی کرده تا همه مردم در تمام مناطق و شهرهای ایران بتوانند در مسابقه بزرگ عکاسی «شهر من» شرکت کنند. لازم است بدانید که برای شرکت در مسابقه شرایط خاصی لازم نیست، حتی داشتن دوربین خارق‌العاده‌ یا تخصص در عکاسی ملاک نیست.

برای جزییات بیشتر می‌توانید به لینک زیر مراجعه کنید:

راهنمای جامع مسابقه عکاسی

و برای ارسال مستقیم عکس به مسابقه از فرم زیر استفاده کنید ( توجه کنید که محدودیتی در تعداد عکس نیست، و عکس بیشتر به معنای شانس بیشتر برای انتخاب به عنوان فینالیست است):

فرم ارسال عکس به مسابقه عکاسی شهر من

جوایز مسابقه

نفر اول تور ۵ روزه به پاریس در هتل ۵ ستاره
نفر دوم تور به آتن یونان در هتل ۴ ستاره
نفر سوم تا پنجم تور به کیش در هتل ۵ ستاره

این جوایز از سوی آژانس هواپیمایی ایوار تقدیم برندگان خواهد شد.

بن تخفیف ۳۰ درصدی رزرو هتل در هر زمان و مکان از ایران به تمام شرکت‌کنندگان

این هدیه از سوی وب‌سایت رزواسیون پین تا پین برای تمامی شرکت‌کنندگان ارسال خواهد شد.

پس فرصت را از دست ندهید. اگر از جاذبه‌های دیدنی ایران عکس‌های جذابی گرفته‌اید در مسابقه شرکت کنید و شانس خود را برای یک سفر رویایی به پاریس در یک هتل ۵ ستاره بیازمایید.


اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده