نویسنده: نادر امرایی
// دوشنبه, ۲۰ مهر ۱۳۹۴ ساعت ۱۶:۰۰

وین دیزل خبر از ایفای نقشی‌ دیگر غیر از گروت در دنیای سینمایی مارول داد

با اینکه وین دیزل در فیلم نگهبانان کهکشان (Guardians of the Galaxy) دنیای سینمایی مارول نقش گروت را ایفا کرد، اینک و در جریان نمایشگاه کامیک کان‌ نیویورک گفت که احتمال دارد در نقشی‌ دیگر در یکی‌ از فیلم‌های سینمایی مارول ظاهر شود. با زومجی و جزئیات خبر همراه باشید.

از زمان شکل گرفتن دنیای سینمایی مارول (Marvel Cinematic Universe)، وین دیزل ستاره مجموعه فیلم‌های سریع و خشمگین از ایفای نقش در یکی‌ از فیلم‌های MCU خبر داده بود. هنگامی که وی صداپیشگی شخصیت گروت در فیلم تحسین شده نگهبانان کهکشان را بر عهده گرفت، بسیاری فکر کردند که نقشی‌ که وین دیزل در باره آن‌ این همه صحبت می‌کرد، همین گروت بوده است.

اما به نظر می‌رسد گروت تنها یکی‌ از شخصیت‌هایی است که وی از شخصیت‌های دنیای سینمایی مارول ایفای نقشش را بر عهده گرفته است. در مصاحبه‌ای که وین دیزل با وب‌سایت آی‌او۹ داشت، ضمن تبلیغ فیلم آخرین شکارچی جادوگر (The Last Witch Hunter) که نقش اصلی‌اش را بر عهده دارد، وین دیزل گفت که او علاقمند به بازی در نقش یکی‌ دیگر از شخصیت های مارول است. همچنین وی در ادامه افزود که مذاکراتی نیز برای ایفای این نقش انجام داده است:

من کاملا توانایی این را دارم که نقش شخصیت دیگری را در دنیای مارول بر عهده بگیرم. من فکر می‌کنم بازی کردن در آن‌ نقش هم من و هم مارول را هیجان زده خواهد کرد و با توجه به تجربه بسیار خوبی‌ که من با آنها داشتم، این موضوع من را بسیار بیشتر هیجان زده خواهد کرد.

ما صحبت‌ها و شایعات زیادی را مبنی بر اینکه مارول دوست دارد من در یک نقش دیگری که فقط نیاز به صدای من نداشته باشد در طی‌ این مدت شنیده‌ایم. پس صدای من برای شخصیت گروت استفاده می‌شود و حضور فیزیکی‌ام برای شخصیتی دیگر.

Black Bolt

با توجه به صحبت‌های دیزل، ما باید در دنیای شخصیت‌های مارول جستجو کنیم تا بتوانیم شخصیتی پیدا کنیم که تقریبا صامت باشد. این جستجو نتیجه‌ای‌ جز Black Bolt در بر نخواهد داشت. این قهرمان مارول که در سری Inhumans این کمپانی حضور دارد، به دلیل قدرت بسیار مخرب صدایش (به این صورت که کوچک‌ترین زمزمه وی باعث به وجود آمدن خرابی بسیاری می‌شود) تقریبا شخصیتی صامت است.

با این حساب ما باید منتظر حضور وین دیزل در فیلم Inhumans مارول باشیم. شایعات بسیار زیادی در رابطه با این فیلم در چند وقت گذشته بر روی فضای مجازی قرار گرفت. ابتدا شایعاتی مطرح شد که خبر از لغو شدن این پروژه می‌داد اما چندی بعد این شایعات تکذیب شد.

در حال حاضر دیزل سال کاری بسیار شلوغی را در پیشرو دارد و فیلم‌های بسیار زیادی از وی در نوبت اکران هستند. اولین آنها فیلم آخرین شکارچی جادوگر است که در ماه جاری میلادی اکران خواهد شد. سپس برای پاییز ۲۰۱۶، وی در فیلمی به نام Lynn`s Long Halftime Walk ایفای نقش خواهد کرد. این فیلم توسط انگ لی‌ کارگردانی می‌شود. پس از این فیلم، فیلم‌های تریپل ایکس ۲، سریع و خشمگین ۸ و نگهبانان کهکشان ۲ از پروژهای آتی وین دیزل هستند.

نظر شما درباره حضور وین دیزل در نقش بلک بولت چیست؟

منبع: Comic Book Movie


اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده