نویسنده: مرتضی تقوی
// دوشنبه, ۲۰ مهر ۱۳۹۴ ساعت ۱۳:۰۰

بازی Halo 5: Guardians به ۶۰ گیگابایت فضای ذخیره سازی احتیاج دارد

همزمان با عرضه‌ی پیش از موعد بازی انحصاری ایکس‌باکس‌وان یعنی Halo 5 به خرده‌فروشی‌ها، اطلاعاتی از فضای ذخیره‌سازی مورد نیاز و اطلاعات دیگری از جمله تصاویر باکس‌آرت این عنوان پر‌طرفدار لو رفت. با جزئیات این خبر با زومجی همراه باشید.

با وجود اینکه تنها چند روز از به اتمام رسیدن ساخت بازی تیراندازی علمی-تخیلی Halo 5 که از عناوین محبوب و انحصاری ایکس‌باکس‌وان به شمار می‌رود، می‌گذرد، اما اطلاعاتی از نسخه‌های عرضه شده‌ی این بازی به خرده‌فروشی‌ها لو رفت. تصاویری که در زیر مشاهده می‌کنید در سایت Imgur منتشر شده‌اند و نمایی از باکس‌آرت بازی Halo 5 را نشان می‌دهد. همچنین اطلاعات دیگری هم از این بازی را می‌توان از روی تصاویر پیدا کرد. شما باید ۶۰ گیگابایت فضای ذخیره‌سازی داشته باشید تا بتوانید این عنوان انحصاری ایکس‌باکس‌وان را نصب و بازی کنید. تصاویر لو رفته از باکس‌آرت این بازی را در ادامه مشاهده می‌کنید:

منبع این تصاویر ناشناخته است اما از روی پس زمینه‌ی تصاویر می‌توان گفت که احتمالا در یک خرده فروشی یا انبار گرفته شده‌اند. این اتفاق پیش از این هم در خصوص بازی Halo 4 در سال ۲۰۱۲نیز افتاده بود.

در تصاویر همچنین می‌توان دید که رده‌بندی سنی بازی نوجوان (T= Teen) تعیین شده است که با توجه با رده‌بندی بزرگسال (M=Mature) نسخه‌های پیشین، دامنه‌ی مخاطب بیشتری را شامل می‌شود. بعلاوه، بازی Halo 5 سنت شکنی کرده و دیگر از قابلیت split-screen برای حالت لوکال پشتیبانی نمی‌کند. همچنین این بازی از حالت co-op آنلاین تا چهار بازیکن پشتیبانی می‌کند و سازندگان حالت جدیدی به نام Warzone را در بازی قرار داده‌اند که ۲۴بازیکن را پوشش می‌دهد.

بازی Halo 5 در تاریخ ۵ آبان به صورن انحصاری برای ایکس‌باکس‌وان عرضه خواهد شد.

منبع: GameSpot


اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده