نویسنده: سعید نیکبخت
// دوشنبه, ۲۰ مهر ۱۳۹۴ ساعت ۱۱:۰۰

قیمت بسته های «فرایند پرداخت درون برنامه ای» بازی Halo 5 مشخص شد

بازی Halo 5: Guardians دارای بسته‌هایی با نام REQ خواهد بود که با پیش‌روی در روند بازی، می‌توانید آن‌ها و آیتم‌هایی که در داخل این بسته‌ها وجود دارد را به دست آورید. با استفاده از فرایند «پرداخت درون برنامه‌ای» بازی هیلو ۵، می‌توانید بدون صرف وقت خود این بسته‌ها را با پول دنیای واقعی خریداری کنید. در ادامه با زومجی و اطلاعاتی از قیمت این بسته‌ها همراه باشید.

استودیو ۳۴۳ اینداستِریِز اعلام کرده در بازی Halo 5: Guardians سه نوع بسته REQ با نام‌های برنز، نقره و طلایی وجود خواهد داشت که هرکدام از آن‌ها آیتم‌های متفاوتی را ارائه می‌دهند.

اگر دوست ندارید برای به دست آوردن این بسته‌ها ساعات زیادی را در گیم‌پلی بازی سپری کنید، در ادامه می‌توانید قیمتی که برای خرید آن‌ها با استفاده از پول واقعی درنظر گرفته شده را مشاهده کنید:

بسته برنز:

پول داخل بازی: ۱۲۵۰ آرپی

پول رایج دنیای واقعی: این بسته دارای این قابلیت نخواهد بود

بسته نقره‌ای:

پول داخل بازی: ۵۰۰۰ آرپی

پول رایج دنیای واقعی: ۲ دلار

بسته طلایی:

پول داخل بازی: ۱۰.۰۰۰ آرپی

پول رایج دنیای واقعی: ۳ دلار

۳۴۳ اینداستریز اعلام کرده بازیکنان زمانی که برای اولین‌بار وارد بخش چندنفره هیلو ۵ شوند، مبلغی بالغ بر ۷۵۰۰۰ آر‌پی از پول داخل بازی را به صورت رایگان دریافت خواهند کرد. این استودیو اعلام کرده قیمت‌ها طوری درنظر گرفته شده که هر زمان که بازیکنان وارد بخش چندنفره می‌شوند، بتوانند یکی از این بسته‌ها را خریداری کنند.

پس از اتمام هر مسابقه از بخش Warzone، به شما ۲۰۰۰ آرپی از پول داخل بازی اهدا می‌شود. بنابراین خوش‌بختانه سیستم فرایند پرداخت دورن برنامه‌ای بازی Halo 5: Guardians طوری طراحی نشده که بازیکنان را «مجبور» به خرید این بسته‌ها کند.

علاوه بر این، سازندگان باندل ویژه‌ای را هم برای بسته‌های REQ تولید کرده‌اند. با پرداخت مبلغی بالغ بر ۲۵ دلار، می‌تواند به مدت ۷ هفته، اواخر هر هفته دو عدد از این بسته‌ها را به صورت رایگان دریافت کنید. بنابراین با پرداخت این مبلغ، در طول هفت هفته چهارده بسته از محتویات REQ را دریافت خواهید کرد.

HALO 5 GUARDIANS (6)

کِوین فِرَنکلین، طراح ارشد بازی Halo 5: Guardians در رابطه با سیستم microtransactions این بازی می‌گوید:

تمام چیزهایی که در بسته‌های REQ قرار دارد را می‌توانید با پول داخل بازی یا پول واقعی به دست آورید. به هیچ‌وجه آیتم‌هایی وجود نخواهد داشت که تنها کاربرانی که پول واقعی پرداخت می‌کنند آن‌ها را به دست آورند. علاوه بر این، با بازی‌کردن حالت‌های Arena و Warzone، به صورت عادی پول داخل بازی دریافت خواهید کرد.

اولین چیزی که در زمان تولید این سیستم در رابطه با آن صحبت کردیم، بالانس لازم در بازی بود. بخش چندنفره هیلو ۵ نباید به شکلی باشد که با پرداخت پول، بازیکن برنده مشخص شود. این سیستم را به شکلی طراحی کردیم که اگر برای پرداخت این بسته‌ها پول واقعی پرداخت کردید، پیروزی شما در بازی تضمین‌شده نباشد و همه‌چیز به توانایی‌هایی که دارید بازگردد.

در هر مسابقه، باید برای ارتقای شخصیت خود دشمنان و هوش‌مصنوعی را از بین ببرید و در مسابقات پیروز شوید. پس از انجام این کارها، می‌توانید از بسته‌های REQ استفاده کنید. بنابراین اگر ده عقرب (یکی از کارت‌هایی که برای قوی‌تر کردن شخصیت شما در این بسته‌ها وجود دارد) در مهمات خود داشته باشید، نمی‌توانید به صورت همزمان از ده تای آن‌ها استفاده کنید. برای استفاده از این کارت‌ها خط انرژی‌ای در نظر گرفته شده که با پرشدن آن، می‌توانید از یکی از این کارت‌ها استفاده کنید. این مسئله به ایجاد بالانس لازم در بازی کمک می‌کند و مانند همیشه، حس بازی‌کردن هیلو را به بازیکنان می‌دهد.

نظر شما در این رابطه چیست؟ آیا مایلید برای خرید این بسته‌ها، پول بیشتر پرداخت کنید؟

بازی Halo 5: Guardians، جدیدترین قسمت از مجموعه بازی‌های هیلو، در تاریخ ۲۷ اکتبر ۲۰۱۵ (۵ آبان ۱۳۹۴) به صورت انحصاری برای ایکس‌باکس وان عرضه خواهد شد.

منبع: Gamespot


اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده