نویسنده: نادر امرایی
// یکشنبه, ۱۹ مهر ۱۳۹۴ ساعت ۲۲:۰۰

فیل اسپنسر: تمرکز مایکروسافت بر روی گیمرها است

چندی پیش بود که فیل اسپنسر در مصاحبه‌ای گفته بود که ممکن است آنها هرگز نتوانند پلی‌استیشن 4 را از لحاظ فروش کنار بزنند. اکنون وی در باره اهداف و دیدگاه‌های مایکروسافت برای کنسول ایکس‌باکس وان صحبت‌هایی‌ کرده است. با زومجی و جزئیات خبر همراه باشید.

چندی پیش بود که فیل اسپنسر، رئیس ایکس‌باکس، صحبت‌هایی‌ درباره رقابت بین ایکس‌باکس وان و پلی‌استیشن 4 مطرح کرده بود. وی جدیدا گفته است که قصد آنها این است که ایکس‌باکس وان را به بهترین کنسولی تبدیل کنند که پتانسیلش را دارد. اسپنسر در حساب رسمی‌ توییتر خود و در جواب یکی‌ از طرفداران گفت:

هدف بلند مدت ما رقابت نیست بلکه گیمر‌ها است. ما تمرکز خود را برروی گیمرها گذاشته‌ایم.

وی افزود:

تیم ما به شدت و با جدیت تمام مشغول این است که ایکس‌باکس وان را به یک کنسول فوق‌العاده تبدیل کند. بازی‌ها، سیستم عامل و ایکس‌باکس لایو. تمرکز اصلی‌ ما برروی این ۳ بخش است.

مایکروسافت چندی پیش درباره بازی‌های ایکس‌باکس وان اعلام کرده بود که اولین بار پس از سال ۲۰۰۷ است که به این تعداد بازی‌های خوب قرار است برای ایکس‌باکس منتشر شود. همچنین با انتشار بروز رسانی Xbox One Experience (تجربه ایکس‌باکس وان) در ماه نوامبر، مایکروسافت امید دارد که استقبال طرفداران از این کنسول بیشتر و بیشتر شود. یکی‌ از قابلیت‌های جالب و بسیار مورد انتظار این بروزرسانی، امکان اجرای بازی‌های ایکس‌باکس 360 بر روی این کنسول است.

در مصاحبه‌ای که اسپنسر چندی پیش انجام داده بود، وی گفته بود با اینکه از لحاظ فروش کنسول پلی‌استیشن 4 شرکت سونی بسیار از آنها جلوتر است، اما قصد آنها کنار زدن سونی نیست. آنها می‌خواهند تا می‌توانند مشتریان بیشتری به دست آورند. متن کامل این مصاحبه را می‌توانید در زومجی بخوانید.

پیش‌تر نیز اسپنسر اعلام کرده بود که اصلا دوست ندارد که وارد بحث رقابت بین پلی‌استیشن 4 و ایکس‌باکس وان بشود:

من قبلا هم گفتم، تنها چیزی که درباره دنیای بازی‌ها و صنعت بازی‌سازی من را آزار می‌دهد این واقعیت است که برخی‌ از مردم دوست دارند که این دو کنسول را باهم مقایسه کنند و به نوعی‌ یک رقابت بین این دو ایجاد کنند.

نظر شما درباره سخنان فیل اسپنسر چیست؟

منبع: Gamespot


اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده