نویسنده: سعید نیکبخت
// یکشنبه, ۱۹ مهر ۱۳۹۴ ساعت ۲۳:۰۰

کارگردان Deus Ex: Mankind Divided: پورت بازی‌های کنسول روی PC بی‌احترامی به کاربران است

در این چندوقت اخیر، بازی‌های زیادی از روی کنسول‌ها بر روی رایانه‌های شخصی پورت شدند که نتیجه آن، کیفیت بسیار بد نسخه PC برخی از بازی‌ها بوده است. سازندگان Deus Ex: Mankind Divided که در جبهه مخالف این سیاست قرار دارند، اعلام کردند این کار «بی‌احترامی به کاربران پی‌سی» است. با زومجی همراه باشید.

در جریان نمایشگاه کامیک-کان نیویورک و در پنل اختصاصی استودیو اِیداس مونترال، برخی از اعضای این استودیو و صداگذار شخصیت آدام جِنسِن، با حضور در این پنل به برخی از سوالات طرفداران پاسخ دادند.

جین فِرَنکویس دوگاس، کارگردان بازی Deus Ex: Mankind Divided در رابطه با سیاست برخی از بازی‌سازان امروزی که نسخه کنسولی بازی‌ها را روی رایانه‌های شخصی پورت می‌کنند صحبت کرد. وی گفت این کار بی‌احترامی به بازیکنان PC است و تیم آن‌ها در تولید بازی Deus Ex: Mankind Divided، محتویات انحصاری‌ای را برای نسخه پی‌سی این بازی تولید می‌کند که آن را از نسخه‌های کنسولی متمایز کند.

براساس صحبت‌های دوگاس، «رفتار درست سازندگان با نسخه پی‌سی بازی‌های ویدیویی در این صنعت بسیار حیاتی» است.

همان‌طور که طی روزهای اخیر به اطلاعتان رساندیم، Deus Ex: Mankind Divided یکی از اولین بازی‌هایی خواهد بود که از دایرکت‌ایکس ۱۲ پشتیبانی خواهد کرد. داگوس گفت در طی هفته‌های آتی از خصوصیات این تکنولوژی در نسخه پی‌سی Deus Ex: Mankind Divided و البته تاثیر آن در موتور بازی‌سازی «دان» اطلاعات هیجان‌انگیزی منتشر خواهد شد.

علاوه براین، کاربرانی که این بازی را با کارت‌های گرافیکی AMD اجرا کنند، از چند خصوصیت انحصاری بهره خواهند برد که در روزهای آتی، اطلاعاتی در رابطه با این خصوصیات هم منتشر خواهد شد. از برخی از این ویژگی‌های می‌توان به TressFX 3.0 (شبیه‌سازی مو به واقعی‌ترین شکل ممکن)، و بنچ‌مارک‌های جدید گرافیکی در بازی‌های پی‌سی اشاره کرد.

نظر شما در این رابطه چیست؟ آیا سازندگان باید مانند نسخه‌های کنسولی که بیشتر درآمد آن‌ها از این پلتفرم‌ها است، به نسخه پی‌سی بازی‌ها هم اهمیت دهند؟

بازی Deus Ex: Mankind Divided در سال ۲۰۱۶ برای پلتفرم‌های پلی‌استیشن 4، ایکس‌باکس وان و رایانه‌های شخصی منتشر خواهد شد.

منبع: Dualshockers


اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده