نویسنده: مرتضی تقوی
// یکشنبه, ۱۹ مهر ۱۳۹۴ ساعت ۱۹:۰۰

جان گودمن هم به بازیگران فیلم Kong: Skull Island پیوست

جان گودمن هم به جمع بازیگران فیلم Kong: Skull Island پیوست. این فیلم که به کارگردانی جردن وُت رابرتز قرار است مراحل فیلمبرداری خود را آغاز کند، داستانی شبیه به فیلم کینگ کونگِ پیتر جکسون دارد. با اطلاعات این فیلم و داستان آن با زومجی همراه باشید.

جان گودمن هنرپیشه‌ی فیلم The big Lebowski و انیمیشن Monsters Inc. به بازیگران فیلم جدید کمپانی لِجِندری پیکچِرز به نام Kong: Skull Island پیوست.

بر اساس گزارش سایت Deadline، گودمن در این فیلم در نقش یک مسئول دولتی به اسم راندا بازی خواهد کرد که سرپرستی گروه در فیلم را بر عهده دارد. این سایت همچنین بخشی از داستان این فیلم را نیز منتشر کرده است که در ادامه می‌خوانید. البته سایت ScreenCrush در گزارشی دیگر اعلام کرده است که جزئیات منتشر شده از داستان بر اساس پیش‌نویسی از فیلم نامه‌ای است که پیش از پیوستن جردن وُت رابرتز، کارگردان این فیلم، به گروه کارگردانی این فیلم تهیه شده است. باید این را هم اضافه کرد که  وُت رابرتز پس از پیوستن به این فیلم با یک فیلمنامه‌ی تغییر یافته از یک گروه نویسنده‌ی جدید کار کرده است که قطعا نسبت به فیلمنامه‌ی قبلی تغییراتی را در خود دیده است.

به هرحال در گزارشی که توسط سایت Deadline منتشر شده خلاصه‌ی داستان به این صورت آورده شده است:

داستان این فیلم در مورد مردی (تام هیدلستون) است که به یک جزیره‌ی اسرار آمیز سفر می‌کند که خانه‌ی شاه میمون‌ها است. به همراه او تیمی از محققان هم حضور دارند تا راز این جزیره را کشف کنند.

علاوه بر گودمن اسامی آشنا‌ی دیگری هم در لیست بازیگران این فیلم به چشم می‌خورد: هیدلستون (بازیگر فیلم Thor (2011)، بری لارسِن (بازیگر فیلم 21 Jump Street)، ساموئل ال جکسون، جان رایلی (هنرپیشه‌ی انیمیشن Wreck-It-Ralph) و کُری هاوکینگز (بازیگر Straight Outta Compton). دِرِک کانِلی، فیلمنامه‌نویس فیلم دنیای ژوراسیک نیز اخیرا به گروه نویسندگان این فیلم پیوسته است تا ویرایش‌های نهایی بر روی فیلنامه‌ی این اثر را انجام دهد. قرار است کار فیلمبرداری این فیلم نیز در ماه‌های آینده شروع شود.

فیلم Kong: Skull Island اخیرا از کمپانی یونیورسال پیکچرز به برادران وارنر واگذار شد تا این فیلم بتواند از تجربیات فیلم‌های King Kong و Godzilla بیشتر بهره ببرد.

فیلم Kong: Skull Island در تاریخ ۲۰ اسفند ۹۵به روی پرده‌ی سینما‌ها خواهد رفت.

منبع: IGN


اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده