نویسنده: مرتضی تقوی
// شنبه, ۱۸ مهر ۱۳۹۴ ساعت ۱۷:۰۰

لحظه شماری برای معرفی قسمت بعدی بازی Until Dawn

مدیر برنامه‌ریزی استودیو سوپر‌مسیو‌ گیمز در مصاحبه‌ای با سایت PlayStation Lifestyle از ایده‌پردازی برای ساخت قسمت بعدی بازی Until Dawn برای پلی‌استیشن 4 خبر داد. در ادامه با زومجی همراه باشید.

پیت ساموئل مدیر برنامه‌ریزی استودیو سوپر‌مسیو‌گیمز در مصاحبه‌ی خود با سایت PlayStation Lifestyle، به برنامه‌ریزی و ایده‌پردازی در خصوص ساخت بازی Until Dawn 2 توسط این استودیو اشاره کرد. وی در این مورد می‌گوید:

ما در استودیو مشغول صحبت در مورد این موضوع هستیم که Until Dawn 2 باید چگونه باشد و از آن چه انتظاراتی باید داشته باشیم، چون این بازی قطعا نمی‌تواند یک ادامه‌ی معمولی با همان شخصیت ها و همان اتفاقات و تهدیدها داشته باشد. این حداقل قضیه است زیرا در داستان‌های متفاوتی که بازی‌کنندگان با انتخاب‌های خود در قسمت اول پدید آورده بودند، تقریبا تمام شخصیت‌ها کشته شدند. ما مشغول بررسی راه‌های متفاوت دیگر برای ساخت ادامه‌ی این بازی هستیم که البته اکنون صحبت کردن درباره‌ی این مورد کمی زود است.

ساموئل همچنین اضافه کرد که فروش قسمت اول این بازی فراتر از انتظارات آنها بوده است و با توجه به در پیش بودن هالووین می‌توان گفت که موقعیت‌های بیشتری هم برای فروش هرچه بیشتر این بازی وجود دارد. او همچنین گفت که مسئولان این استودیو ایده‌هایی را مانند الهام گرفتن از سریال American Horror Story در ذهن دارند تا از همان بازیگران قسمت اول اما در نقش‌های متفاوت برای ساخت قسمت دوم استفاده کنند که البته تمام این حرفها فقط ایده هستند.

منبع: PushSquare


اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده