نویسنده: کیا مختاری
// شنبه, ۱۸ مهر ۱۳۹۴ ساعت ۲۰:۰۰

بازی Armored Warfare وارد مرحله بتا عمومی شد

استودیو اُبسیدین سازنده بازی Pillars of Eternity به تازگی اعلام کردکه بازی جدید این استودیو با نام Armored Warfare وارد مرحله آزمایشی عمومی شده است. در ادامه با زومجی همراه باشید.

استودیو اُبسیدین سابقه‌ای درخشان در ساخت بازی‌های سبک نقش‌آفرینی مانند Knights of the Old Republic 2 ،Neverwinter Nights 2 و Fallout: New Vegas دارد و نامی آشنا برای طرفداران سبک نقش‌آفزینی است. اُبسیدین در اواسط سال ۲۰۱۴ میلادی بازی آنلاین و رایگان Armored Warfare را به صورت ناگهانی معرفی کرد. شاید ساخت یک بازی اکشن از طرف استودیویی با این پیش‌زمینه عجیب باشد، اما بازی به تازگی وارد مرحله بتا عمومی شده است و علاقه‌مندان می‌توانند بازی را بدون هیچ محدودیتی آزمایش کنند. از همه بهتر رکوردها و پیشروی‌های صورت گرفته در بتا عمومی بازی به نسخه اصلی منتقل می‌شوند و از بین نمی‌روند. فِرگوس اُرکهارت، مدیرعامل استودیو در مورد آغاز مرحله بتا عمومی بازی می‌گوید:
بتا عمومی قدمی بزرگ برای ما خواهد بود، باعث ایجاد چالش‌های جدیدی می‌شود و ما می‌توانیم سرویس‌ها و ویژگیهای بازی را با بازیکنان بیشتری آزمایش کنیم. گرچه، ما در انتظار این چالش‌ها هستیم. بهبود بازی بر مبنای دیدگاه‌های شما مخاطبان که آن را بازی می‌کنید از مواردی است که ما برای ماه‌ها و ماه‌ها منتظر آن بودیم.

مرحله بتا عمومی بازی شامل بیش از ۶۰ خودرو قابل آپگرید و در پنج کلاس متفاوت-تانک‌های جنگی اصلی، تانک‌های سبک، خودروهای زرهی، نابوکننده‌های تانک و سلاح‌های خودکار-است و بازیکنان در۹ نقشه حالت PvP و ۱۲ نقشه حالت PvE، و به‌صورت تیم‌های ۱۵ نفره با یکدیگر رقابت می‌کنند، هر پایگاه مشخصات و ویژگی‌های خود را خواهد داشت. سیستم مورد نیاز برای بازی به شرح زیر اعلام شده است:

حداقل سیستم مورد نیاز

  • سیستم‌عامل: ویندوز ۷/۸/۱۰ ۳۲ یا ۶۴ بیت
  • پردازنده: اینتل Celeron E3400
  • حافظه رَم: ۲ گیگابایت
  • کارت گرافیک: انویدیا جی‌فورس 9500GT با حافظه ۵۱۲ مگابایت

سیستم پیشنهادی

  • سیستم‌عامل: ویندوز ۷/۸/۱۰ ۳۲ یا ۶۴ بیت
  • پردازنده: اینتل Pentium G3420
  • حافظه رَم: ۲ گیگابایت
  • کارت گرافیک: انویدیا جی‌فورس GT 440 با حافظه ۵۱۲ مگابایت

حداقل سیستم مورد نیاز بازی نسبت به دیگر بازی‌های نسل جدید بسیار پایین است، نصب و دانلود بازی ۳۰ گیگابایت فضای خالی نیاز دارد، نسخه اصلی Armored Warfare در تاریخی نامشخص برای رایانه‌های شخصی منتشر می‌شود. می‌توانید برای دریافت بتا عمومی بازی به وب‌سایت رسمی Armored Warfare مراجعه کنید.

منبع: PC Gamer


اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده