نویسنده: کیا مختاری
// شنبه, ۱۸ مهر ۱۳۹۴ ساعت ۱۶:۱۵

ساخت بازی Rise of the Tomb Raider به اتمام رسید

استودیو کریستال داینامیکس سازنده بازی Rise of the Tomb Raider به صورت رسمی اعلام کرد که ساخت بازی به اتمام رسیده است، با جزییات خبر همراه زومجی باشید.

طبق گفته استودیو کریستال داینامیکس بازی اکشن-ماجراجویی Rise of the Tomb Raider  مراحل ساخت و تولیدش به پایان رسیده و به اصطلاح گلد شده است. تولیدکنندگان در حال ساخت دیسک‌های بازی برای پلتفرم‌های ایکس‌باکس وان و ایکس‌باکس 360 هستند. دَرِل گالاگِر، رییس استودیوهای غربی اسکوئر‌ انیکس با انتشار بیانه‌ای رسمی اعلام کرده است:
تیم توسعه بازی خود را در مقابل چالش بهبود بازی قبلی و راضی نگاه داشتن میلیون‌ها طرفدار بازی قرار داده است، ما بر این باور هستیم که ادامه‌ای در خور نسخه سال ۲۰۱۳ Tomb Raider خلق کرده‌ایم.

البته کریستال داینامیکس در حال کار روی بسته‌های الخاقی بازی است و در زومجی خواندید که از Season Pass بازی Rise of the Tomb Raider رونمایی شد که شامل یک معبد جدید در منطقه بابا یاگا و حالت‌های چندنفره Endurance و Cold Darkness Awakened خواهد بود. مایکروسافت ناشر بازی است و به همین دلیل بازی ابتدا برای پلتفرم‌های ایکس‌باکس منتشر می‌شود، این شرکت به تازگی از باندل یک ترابایتی بازی که شامل کد دانلود دیجیتالی Rise of the Tomb Raider و Tomb Raider Definitive Edition است رونمایی کرد.

بازی Rise of the Tomb Raider برای پلتفرمهای پلی‌استیشن 4 و رایانه‌های شخصی سال آینده میلادی و برای ایکس‌باکس وان و ایکس‌باکس 360 در تاریخ ۱۰ نوامبر (۱۹ آبان) منتشر می‌شود.

منبع: Gamespot


اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده