نویسنده: آرش عیاری
// شنبه, ۱۸ مهر ۱۳۹۴ ساعت ۱۵:۰۰

بازیکن Minecraft با خرید خانه‌ای ۴.۵ میلیون دلاری در هالیوود؛ همسایه سازنده بازی شد

یکی از بازیکنان مطرح بازی Minecraft که کانال او در شبکه یوتیوب، محبوبیت زیادی نیز دارد اخیرا دست به خرید خانه‌ای ۴.۵ میلیون دلاری در هالیوود زده است. نکته جالب این است که خانه او فاصله زیادی با خانه مجلل مارکوس پِرسن، سازنده بازی ندارد.

کسب و کار بازی Minecraft را می‌توان یکی از شغل‌های لوکس و پول‌ساز دانست. البته این موضوع فقط به سازنده‌های بازی ختم نمی‌شود زیرا اخیرا جردن مارون، یکی از بازیکنان بازی که در کانال خود در شبکه یوتیوب به استریم کردن بازی خود می‌پردازد، ۴.۵ میلیون دلار را صرف خرید خانه‌ای در هالیوود کرده است. این در حالی است که چندی پیش نیز مارکوس پِرسن خالق این بازی اقدام به خرید خانه‌ای مجلل در همین منطقه کرده بود. خرید ۷۰ میلیون دلاری سازنده این بازی در سال گذشته سر و صدای زیادی در رسانه‌های بازی ایجاد کرد. خانه‌ای که جردن مارون خریداری کرده است؛ اگرچه قابل مقایسه با کاخ خریداری شده توسط سازنده بازی نیست اما از نظر مسافت، فاصله زیادی با هم ندارند. کانال مارون در شبکه یوتیوب بیش از ۸.۸ میلیون مشترک دارد. این در حالی است که او در توییچ نیز فعالیت می‌کند و ۱.۲ میلیون نفر، مشترک کانال او در توییچ هستند. ویدیوهای او فقط در یوتیوب بیش از ۱.۹ میلیارد بار دیده شده است و همین موضوع می‌تواند قابلیت او برای خرید چنین خانه‌ای را توضیح دهد. خانه ۴.۵ میلیون دلاری جردن مارون در هالیوود ۳ اتاق خواب، ۴ سرویس حمام، یک استخر با دید زیبا به لس آنجلس و ۳ گاراژ خودرو دارد. در ادامه می‌توانید تصاویری از خانه ۴.۵ میلیون دلاری مارون را تماشا کنید:

نظر شما درباره کسب درآمد‌های میلیونی از طریق بازی کردن در شبکه‌هایی مانند توییچ و یوتیوب چیست؟‌ دیدگاه‌های خود را با زومجی در میان بگذارید.

منبع: Polygon


اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده