نویسنده: سعید نیکبخت
// شنبه, ۱۸ مهر ۱۳۹۴ ساعت ۰۹:۱۵

احتمال حضور شخصیت های هان سولو، پِرَنسِس لیا و امپرور در بازی Star Wars: Battlefront

با انتشار نسخه آزمایشی بازی Star Wars: Battlefront، برخی از کاربران با جستجو در فایل‌های نسخه رایانه‌های شخصی، متوجه شدند شخصیت‌های دیگری مانند هان سولو، پِرَنسِس لیا و امپروردر لیست شخصیت‌های قابل‌بازی این بازی حضور خواهند داشت. با زومجی همراه باشید.
برخی از کاربران با جستجو در فایل‌های نسخه رایانه‌های شخصی Star Wars: Battlefront، با فایلی با نام «characters.cb» برخورد کردند. در این فایل، نام شخصیت‌های هان سولو، پرنسس لیا و امپرور (Emperor) در لیست شخصیت‌های قابل‌بازی قرار گرفته است. کمپانی الکترونیک آرتز در گذشته اعلام کرده‌ بود لوک اِسکای واکِر، دارث ویدر و بوبا فت تنها شخصیت‌های قهرمان و ضدقهرمان قابل‌بازی در Star Wars: Battlefront نخواهند بود. با اضافه شدن این سه شخصیت، تعداد شخصیت‌های قهرمان و ضدقهرمان این بازی به شش نفر می‌رسد. در بازی Star Wars: Battlefront، زمانی که آیتم خاصی را در نقشه پیدا کنید، به مدت کوتاهی می‌توانید با شخصیت‌های قهرمان و ضدقهرمان این مجموعه بازی کنید. استودیو دایس در این رابطه می‌گوید:
هدف ما با طراحی این قسمت به این شکل بود که بازیکنان زمانی حدود دو دقیقه را با این شخصیت‌ها سپری کنند. با این حال اگر قدرت خود را به خوبی نشان دهید و دشمنان بیشتری را بکشید، می‌توانید حدود پنج دقیقه با شخصیت‌های معروف بازی کنید. ممکن است در یک مسابقه به صورت کامل با لوک بازی کنید، اما این اتفاق کمی بعید است. به عنوان مثال حرکات لوک متنوع و بسیار قدرتمند هستند. وی با استفاده از لایت‌سیبر خود می‌تواند گروه عظیمی از دشمنان را به صورت یک‌جا نابود کند. با استفاده از نیرو (Force)، لوک می‌تواند از فاصله‌ی دور سربازان حکومتی را به آسمان پرتاب کند. علاوه بر این، با استفاده از قدرت سِیبِر راش، لوک می‌تواند با یک حرکت سریع به سمت جلو حرکت کرده و در یک چشم به هم زدن تعداد زیادی از دشمنان را از پا در بیاورد.
بازی Star Wars: Battlefront در تاریخ ۱۷ نوامبر سال ۲۰۱۵ میلادی (۲۶ آبان سال ۱۳۹۴) برای پلتفرم‌های پلی‌استیشن 4، ایکس‌باکس وان و رایانه‌های شخصی منتشر خواهد شد. کاربران سه پلتفرم ذکرشده هم‌اکنون می‌توانند نسخه آزمایشی این بازی را تجربه کنند. منبع: Gamespot


اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده