نویسنده: سعید نیکبخت
// پنجشنبه, ۹ مهر ۱۳۹۴ ساعت ۱۰:۲۰

سونی هم مانند افراد دیگر، خواستار تولید قسمت بعدی The Last of Us است!

ظاهرا باید شوهی یوشیدا، رئیس استودیوهای سرگرمی سونی را هم به جمع علاقه‌مندانی که خواستار تولید قسمت دوم بازی The Last of Us هستند اضافه کنیم. در ادامه با زومجی همراه باشید تا صحبت‌های جالب یوشیدا در رابطه با علاقه شخصی خود مبنی بر تولید قسمت دوم این بازی را جویا شوید.
طی مصاحبه اخیری که با یوشیدا انجام شده، وی گفته است در حال حاضر هیچ خبری را در رابطه با تولید بازی The Last of Us 2 تایید نمی‌کند، اما استودیو ناتی داگ تا به حال ایده‌های جالبی را برای تولید قسمت دوم در ذهن خود پرورانده است:
شب گذشته، از آرن مِیِر (مدیر ارتباطات ناتی داگ) پرسیدم چه زمانی تولید بازی The Last of Us 2 را آغاز خواهند کرد. از زمان عرضه قسمت اول The Last of Us، افرادی مانند نیل دِراکمَن در رابطه با ایده‌های خود برای تولید قسمت بعدی و آزمایشاتی که دوست دارند با این بازی انجام دهند با من صحبت کردند.
در حال حاضر، تنها صحبت‌هایی در رابطه با تولید بازی The Last of Us 2 وجود دارد. با این حال یوشیدا دوست دارد ببیند داستان بازی پس از پایان نسخه اول، به کجا خواهد رفت و چه اتفاقی برای شخصیت‌های دوست‌داشتنی این بازی خواهد افتاد. در طول مصاحبه‌ای که طی روزهای گذشته با دراکمن انجام شده است، وی گفته بود در طول چندوقت اخیر، «ایده‌ای شگفت‌انگیز و بسیار هیجان‌انگیز» برای تولید بازی The Last of Us 2 به ذهنش رسیده است. The Last of Us™ Remastered_20140804022855 اگرچه هنوز هیچ خبر قطعی‌ای در رابطه با تولید قسمت دوم بازی The Last of Us تایید نشده، اما طرفداران ناتی داگ تا چند ماه دیگر می‌توانند بازی Uncharted 4: A Thief's End، محصول جدید این استودیو را بازی کنند. تمام تمرکز ناتی داگ این روزها روی آنچارتد ۴ و عرضه این بازی به بهترین شکل ممکن است. طی روزهای گذشته در خبری خواندیم که ناتی داگ برای ارائه یک پایان بی‌نظیر، بازی Uncharted 4 را با تاخیر چند ماهه عرضه می‌کند. دراکمن در رابطه با دلیل این تاخیر گفته بود:
در داستان بازی اتفاقی افتاد که به کمی کار بیشتر احتیاج داشت. ما می‌توانستیم از کیفیت این پایان کم و بازی را در زمان مقرر عرضه کنیم. تاخیر در عرضه بازی قطعا طرفداران را نااُمید می‌کرد، اما این آخرین ماجراجویی نیتن دریک است. بنابراین برای ارائه یک پایان بی‌نظیر برای سفر نیتن، تصمیم گرفتیم وقت بیشتری را برای پایان بازی بگذاریم.
بنابراین تا زمانی که این استودیو تولید بازی The Last of Us 2 را آغاز کند، بهتر است سَرِ خود را با آنچارتد ۴ که احتمالا پایانی بر قسمتی از ماجراجویی‌های هیجان‌انگیز نیتن درک است، گرم کنیم. بازی The Last of Us هم‌اکنون به صورت انحصاری برای پلتفرم‌های پلی‌استیشن 3 و پلی‌استیشن 4 در دسترس است. نسخه بازسازی شده این بازی پس از یک سال، برای پلی‌استیشن 4 منتشر و مانند نسخه نسل هفتم، با فروش خوبی مواجه شد. نسخه بازسازی شده بازی شامل بخش داستانی با نرخ ۶۰ فریم، بسته الحاقی Left Behind و تمام نقشه‌های منتشر شده برای بخش چندنفره این بازی است. منبع: VG247


اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده