نویسنده: سعید نیکبخت
// پنجشنبه, ۹ مهر ۱۳۹۴ ساعت ۰۹:۲۰

با برنامه «طراحی جاده» در بازی Gran Turismo 6 آشنا شوید

طی روزهای گذشته، با انتشار بروزرسانی جدید بازی مسابقه‌ای Gran Turismo 6، حالت و برنامه جدیدی به بازی اضافه شد که بازیکنان با استفاده از آن، می‌توانند جاده‌های مورد علاقه خود را طراحی کنند. در ادامه با زومجی همراه باشید تا اطلاعاتی را از حالت «Course Maker» بازی گرن توریسمو ۶ در اختیار شما قرار دهیم.
با مراجعه به فروشگاه اَپِل یا گوگل‌ پلی، بازیکنان می‌توانند این برنامه را برای سیستم‌های عامل اندروید و iOS دانلود کنند. با استفاده از این برنامه که به صورت رایگان عرضه شده، می‌توانید جاده‌های مورد علاقه خود را با بیشترین شخصی‌سازی‌های ممکن طراحی و سپس در حساب کاربری خود در شبکه پلی‌استیشن آپلود کنید. در ادامه می‌توانید نگاهی به خصوصیات حالت «طراحی جاده» در بازی Gran Turismo 6 بیاندازید و نظرات خود را در رابطه با آن با ما در میان بگذارید:
  • علاقه‌مندان برای طراحی زمین مسابقه، به مناطقی اعم از ایفِل در بازی گرن توریسمو ۵، اَندولوسیا در اسپانیا و «دره مرگ« دسترسی خواهند یافت.
  • بازیکنان به گزینه‌های زیادی برای شخصی‌سازی جاده‌ها اعم از پهنای جاده و طراحی متفاوت پیچ‌های آن دسترسی خواهند یافت.
  • آیتم‌های کنار جاده اعم از درخت، گیاه، ساختمان و حفاظ برای قرار دادن در جاده‌ها در اختیار بازیکنان قرار خواهد گرفت.
  • بازیکنان با این برنامه می‌توانند در قسمت‌های مختلف جاده موانع مختلف قرار دهند. این قابلیت در تمام زمین‌های مسابقه در دسترس نخواهد بود.
  • زمانی که جاده به صورت کامل طراحی شد، بازیکنان پس از ذخیره کردن آن، می‌توانند در حالت آرکید به آزمایش زمین مسابقه طراحی شده خود بپردازند. علاوه بر این، با آپلود کردن جاده‌های طراحی شده، می‌توانید آن‌ها را با دوستان خود به اشتراک بگذارید.
gt6-course-maker تصویری از برنامه طراحی جاده در بازی Gran Turismo 6
بنابراین اگر هنوز بازی Gran Turismo 6 را بازی می‌کنید و از آن لذت می‌برید، با برنامه Course Maker (طراحی و تولید جاده) می‌توانید زمین‌های مسابقه مورد علاقه خود را طراحی و در آن‌ها به انجام مسابقه بپردازید. بازی Gran Turismo 6 هم‌اکنون به صورت انحصاری برای کنسول پلی‌استیشن 3 در دسترس است. Gran Turismo 7، جدیدترین نسخه‌ی در حال ساخت از این سری بازی، احتمالا در سال ۲۰۱۶ میلادی به صورت انحصاری برای پلی‌استیشن 4 عرضه خواهد شد. منبع: Segmentnext


اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده