نویسنده: سعید نیکبخت
// جمعه, ۱۰ مهر ۱۳۹۴ ساعت ۱۵:۳۰

تماشا کنید: تریلر رونمایی از شخصیت عضلانی «زانگیف» در بازی Street Fighter V

کمپانی صاحب‌نام کپ‌کام شب گذشته از یکی دیگر از مبارزان بازی Street Fighter V با نام «زانگیف» که عضله‌های بسیار بزرگ و غول‌آسایی دارد رونمایی کرد. با زومجی، اولین اطلاعات، تصاویر و تماشای ویدیو رونمایی از این شخصیت همراه باشید.
در توضیحات اولیه ارائه داده شده در رابطه با این شخصیت جدید گفته شده:
زانگیف که در قسمت‌های قبلی مجموعه بازی‌های Street Fighter هم حضور پیدا کرده، برای سربلند کردن کشور روسیه، خاک و وطن خود مبارزه می‌کند. کسانی که در رویداد آیگرومیر (IgroMir) در کشور روسیه حضور پیدا کنند، می‌توانند برای نخستین بار گیم‌پلی زانگیف در بازی Street Fighter V را تجربه کنند.
در ادامه تریلر رونمایی از شخصیت زانگیف در بازی Street Fighter V را مشاهده و نظرات خود را در رابطه با این مبارز جدید در قسمت جدید مجموعه بازی‌های مبارزان خیابانی با ما در میان بگذارید:

دانلود ویدیو با رزولوشن 320p| دانلود ویدیو با رزولوشن 720p

علاوه بر این، کپ‌کام همچنین اطلاعاتی را از «حرکات قدرتی» زانگیف منتشر کرده است: V-Skill: Iron Muscle (عضله‌ی پولادین) زمانی که قدرت Iron Muscle زانگیف را فعال کنید، شاهد قابلیت‌های واقعی بدن وی خواهید بود. در این حالت، تا زمانی که یک ضربه توسط دشمن به زانگیف وارد نشود، وی از این حالت قدرتی خود استفاده می‌کند. علاوه بر این، در این مدت‌زمان درجه سلامتی زانگیف بازیابی می‌شود. اگر بازیکنان در این حالت دکمه مشت و لگد را به صورت ملایم و به سمت حریف فشار دهند، زنگیف با مشت‌های پی‌ در پی حسابی از خجالت رقیب خود درمی‌آید. V-Trigger: Cyclone Lariat (گردباد سهمگین) زانگیف با حرکات چرخشی و سریع خود، به لقب «طوفان پولادین» خود وفادار است. اگر بازیکنان حالت V-Trigger را فعال کنند، زانگیف با حرکات چرخشی سریعا رقیب را به سمت خود می‌کشد. با نگه‌داشتن این دکمه، زنگیف به صورت متدوام می‌چرخد و در این حین، به دشمن خود ضربات پی در پی وارد می‌کند. در انتها همچنین می‌توانید تصاویر منتشرشده از گیم‌پلی شخصیت زانگیف در بازی Street Fighter V را مشاهده و نظرات خود را در رابطه با این تصاویر هم با ما در میان بگذارید:بازی Street Fighter 5 اوایل سال ۲۰۱۶ برای پلتفرم‌های پلی‌استیشن 4 و رایانه‌های شخصی عرضه خواهد شد. منبع: Dualshockers


اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده