// جمعه, ۱۹ دی ۱۳۹۳ ساعت ۲۰:۲۰

کار ساخت بازی Evolve به اتمام رسید + تریلر سینماتیک جدید از بازی

Turtle Rock امروز اعلام کرد که کار ساخت بازی Evolve به اتمام رسیده است. همچنین تریلری سینماتیک از این بازی منتشر شده است که در ادامه می‌توانید آن را مشاهده و دانلود کنید. با زومجی همراه باشید.
زمان زیادی تا انتشار بازی مورد انتظار Evolve باقی نمانده است. به همین منظور سازندگان سابق Left 4 Dead امروز اعلام کردند که جدیدترین ساخته آن ها یعنی Evolve گُلد شده و در واقع کار ساخت آن به پایان رسیده است. در این بازی شما باید از میان ۴ شکارچی با نام‌های Val ، Makrov ، Griffin و Hank که هرکدام دارای توانایی و ویژگی‌های منحصر به فردی هستند، یکی را به دلخواه انتخاب کرده و به مبارزه خواهید پرداخت. همچنین در این بازی هیولاهای آن نیز قابل بازی هستند. برای ساخت بازی از موتور قدرتمند Cry Engine 3 استفاده شده است. طراحی شخصیت‌ها و مناظر بازی به بهترین شکل ممکن و با رعایت جزئی‌ترین موارد طراحی شده و می‌توان از این بازی انتظار گرافیکی قدرتمند و قابل قبول را داشت. بازی Evolve در تاریخ ۱۰ فوریه سال ۲۰۱۵ (مصادف با ۲۱ بهمن ۹۳) توسط 2K Games برای پلتفرم‌های رایانه‌های شخصی ویندوزی، پلی‌استیشن 4، ایکس‌باکس‌ وان منتشر می‌شود.

دانلود با کیفیت 720p  |  دانلود با کیفیت 360p

نظر شما در رابطه با این بازی چیست؟ آیا Evolve یک بار دیگر موفقیت بازی Left 4 Dead را تکرار خواهد کرد؟ ما را در جریان نظرات خود قرار دهید. منبع:Gamespot


اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده