نویسنده: سعید نیکبخت
// جمعه, ۱۹ دی ۱۳۹۳ ساعت ۱۳:۳۸

بودجه ی ساخت بازی Star Citizen از مرز ۶۹ میلیون دلار گذشت

کریس رابرتز، خالق و کارگردان بازی Star Citizen امروز در خبری اعلام کرد بودجه‌ی ساخت این بازی از مرز ۶۹ میلیون دلار گذشت. با این رقم وی همچنین از برنامه‌های جدید خود در سال جاری میلادی هم رونمایی کرده که در ادامه می‌توانید جزئیات را مشاهده نمایید. با زومجی همراه باشید.
زمانی که بودجه‌ی ساخت بازی از مرز ۶۵ میلیون دلار گذشت، سازندگان کار تولید سیستمی که اجازه‌ی ارتقا برخی از سفینه‌ها را می‌داد، آغاز کردند. رابرتز در رابطه با علاقه‌ی مردم نسبت به این بازی گفت:
۲۰۱۴ سال بزرگی برای Star Citizen بود. Star Citizen پروژه‌ای است که نه تنها توسط سیصد تولید‌کننده، بلکه صدها گیمر که عاشق بازی‌های PC و فضایی هستند و دوست دارند مراحل تولید بازی درست انجام شود تولید شده است. با این بازی می‌تونید سال‌های طولانی در سیارات مختلف کاوش کنید.
کمک‌های مالی مردم در سال ۲۰۱۴ برای ساخت Star Citizen افزایش چشم‌گیری داشته است. تا قبل از سال ۲۰۱۴ بودجه‌ی ساخت بازی که توسط کمک‌های مردمی جمع‌آوری شده بود به مبلغ ۳۳ میلیون دلار رسیده بود، اما تا پایان ماه اکتبر ۲۰۱۴ این رقم به بیش از ۶۸ میلیون دلار افزایش یافته است. رابرتز در رابطه با روند ساخت Star Citizen گفت:
مراحل تولید Star Citizen برای من لذت‌بخش است و اگر از تمام سازندگان بازی بپرسید، احتمالا همه‌ی آن‌ها با من موافق هستند. ما عاشق روند تولید بازی هستیم و از علاقه‌ی مردم نسبت به آن شگفت‌زده هستیم.
رابرتز سال گذشته اعلام کرد بازی Star Citizen دارای حالت اول‌شخص هم خواهد بود. همچنین در ماه نوامبر مشخص شد بازیکنان می‌توانند در این بازی در سفینه‌ی خود حیوانات خانگی داشته باشند و آن‌ها را همراه خود به سیارات مختلف ببرند. منبع: IGN


اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده