// جمعه, ۱۹ دی ۱۳۹۳ ساعت ۲۲:۱۸

احتمالا مایکروسافت در حال ساخت نسخه‌ی جدید Age of Empires است

اینطور که به نظر می‌رسد مایکروسافت قصد دارد تا یک بازی استراتژیک محبوب را دوباره احیا کند. این احتمال وجود دارد که این بازی نسخه‌ای جدید از سری بازی Age of Empires باشد. در ادامه با زومجی همرا ه باشید.
اگر آگهی استخدام مایکروسافت را ببینید، اولین بازی که به ذهن شما خطور می‌کند، Age of Empires است. اشاره به محبوبیت بازی نیز درست بودن این احتمال را افزایش می‌دهد. در فرم استخدام ذکر شده است:
عضو قسمتی از استودیوهای مایکروسافت گیمز شوید و به ما کمک کنید تا یک بازی‌ نسل بعدی فوق‌العاده برای ایکس‌باکس و رایانه‌های شخصی ویندوزی بسازیم. اعضای استودیو دسایسیو گیمز (Decisive Games) تمرکز خود را بر روی ساخت یک بازی استراتژیک حرفه‌ای گذاشته‌اند و قصد دارند تا یک سری بازی‌ استراتژیکی محبوب را برای گیمر‌های نسل بعدی عرضه کنند.
اینطور به نظر می‌رسد که دسایسیو گیمز یکی از استودیو‌های جدید مایکروسافت است، زیرا هیچ مرجعی در کنار این آگهی استخدام وجود ندارد. ساخت یک دنباله برای Age of Empires احتمالا با استقبال مواجه خواهد شد؛ زیرا Age of Empires، آخرین نسخه‌ی منتشر شده از این سری بازی نتوانست آن طور که باید و شاید موفقیت نسخه‌ی اولیه را کسب کند. این جمله که "بازی برای رایانه‌های شخصی ویندوزی و ایکس‌باکس ساخته می‌شود"، لزوما بدین معنا نیست که این پروژه یک بازی چند-پلتفرمی است. در سال جدید میلادی مایکروسافت پروژه‌های مخفی زیادی دارد؛ کودو سونودا (Kudo Tsunoda)، خالق کینکت پروژه‌ی سری خود را امسال رونمایی خواهد کرد. علاوه بر این ویندوز ۱۰ نیز به طور کامل معرفی خواهد شد و انتظار می‌رود به عنوان سیستم عامل جدید ایکس‌باکس وان نیز استفاده شود. باید منتظر ماند و دید که چه پیش خواهد آمد. نظر شما در این رابطه چیست؟ ما را در جریان نظرات خود قرار دهید. منبع: VG247


اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده