// پنجشنبه, ۱۸ دی ۹۳ ساعت ۲۳:۴۵

براساس شایعاتی که روز گذشته منتشر شد، بازی Shadow Realms که توسط استودیوی بایووِر در دست تولید است، برای هماهنگی با سیستم آنلاین اُریجین در دست بازسازی مجدد قرار گرفته و تا سال 2017 تاخیر خورده است. با زومجی و جزئیات خبر همراه باشید.
بازی Shadow Realms در نمایشگاه گِیمزکام ۲۰۱۴ معرفی شد و  بایووِر در همان مراسم اعلام کرد نسخه‌ی آلفای این بازی در ماه سپتامبر سال همان سال در دسترس علاقه‌مندان قرار خواهد گرفت. اما در ماه اکتبر این استودیو اعلام کرد نسخه‌ی آلفای بازی تاخیر خورده و در آینده‌ی نزدیک اطلاعاتی را در رابطه با تاریخ جدید تست نسخه‌ی آلفا اعلام خواهند کرد. وبسایت کوتاکو اعتقاد دارد بایووِر و EA برای هماهنگی Shadow Realms با سیستم آنلاین اُریجین در حال بازسازی مجدد بازی هستند و به‌ همین‌دلیل Shadow Realms تا سال ۲۰۱۷ وارد بازار نخواهد شد. به‌عنوان یک بازی تمام آنلاین و چندنفره، موتور ساخت Shadow Realms باید از همان ابتدا خصوصیات مخصوصی را به‌عنوان یک بازی آنلاین داشته باشد، اما ظاهرا بایووِر قبل از اینکه تصمیم بگیرد این بازی را با اُریجین مطابقت دهد، فکر دیگری در سر خود داشته است. کوتاکو همچنین اعلام کرده بایووِر برای جلوگیری از کنسل‌شدن ساخت بازی، این کار را انجام داده است. در گذشته تولید دو بازی Dawngate و Command & Conquer به‌دلیل اینکه با سیستم اُریجین هماهنگی نداشتند، کنسل شدند. این وبسایت همچنین فکر می‌کند با انجام این کار بودجه‌ی ساخت بازی هم افزایش یافته است. بازی Shadow Realms به‌عنوان یک بازی رایگان به‌صورت انحصاری برای رایانه‌های شخصی معرفی شد، اما باتوجه به انتقال بازی به شبکه‌ی اُریجین، احتمال اینکه این بازی در انتها به‌عنوان یک بازی کامل و ۶۰ دلاری عرضه شود، بسیار زیاد است. همچنین یکی دیگر از منابع وب‌سایت کوتاکو اعلام کرده با این تاخیر، Shadow Realms برای پلی‌استیشن 4 و ایکس‌باکس وان هم منتشر خواهد شد. نظر شما در این رابطه چیست؟ به نظر شما آیا این شایعات حقیقت دارد؟ منبع: VG247
کاراکتر باقی مانده