نویسنده: محسن وزیری
// پنجشنبه, ۱۸ دی ۱۳۹۳ ساعت ۲۰:۰۰

تمرکز Valve در سال ۲۰۱۵ روی کنفرانس توسعه‌دهندگان بازی خواهد بود

وَلو به تازگی اعلام کرد امسال خبری از کنفرانس «روزهای توسعه‌دهنگان استیم» نخواهد بود و آن‌ها تمام تمرکز خود را روی کنفرانس توسعه‌دهندگان بازی گذاشته‌اند. آن‌ها قصد حضور پررنگ‌تری در این کنفرانس دارند که شاید نوید اخبار هیجان‌انگیزی را بدهد. با زومجی همراه باشید.
«روز‌های توسعه‌دهندگان استیم» نام سمیناری بود که وَلو سال گذشته برای کاربران و توسعه‌دهنگان این پلتفرم برگزار کرد. وَلو امسال آن را لغو کرده و در عوض در حال آماده‌کردن خود برای حضور در کنفرانس توسعه‌دهنگان بازی ( یا به اختصار GDC) است. این کنفرانس از تاریخ ۲ تا ۶ مارس (۱۱ تا ۱۵ اسفند) برگزار می‌شود. سال گذشته سال شلوغی برای وَلو بود. با معرفی سیستم‌عامل و کنترلر استیم و رایانه‌های مخصوص بازی Steam Machines، آن‌ها بسیار خبرساز شدند، اما حالا که خبری از کنفرانس استیم در سال جدید نیست باید دید در GDC چگونه ظاهر می‌شوند. وَلو در این باره می‌گوید:
روز‌های توسعه‌دهندگان استیم راه بسیار خوبی بود تا برنامه‌نویسان استیم کنار هم گرد بیایند و از آخرین دستاوردهای یکدیگر مطلع شوند. امسال تمرکز ما مقداری متفاوت خواهد بود، به همین دلیل در حال آماده‌سازی حضوری پررنگ‌تر نسبت به سال‌های گذشته در کنفرانس توسعه‌دهندگان بازی هستیم و خبری از روز‌های توسعه‌دهنگان استیم نخواهد بود اما قطعاً در آینده دوباره آن را برگزار خواهیم کرد.
منبع: VGChartz


اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده