نویسنده: آرش عیاری
// سه شنبه, ۱۶ دی ۱۳۹۳ ساعت ۱۹:۰۰

بازگشت آواتارها به ایکس‌باکس‌وان و ویندوز ۱۰

اگر شما هم یکی از خریداران کنسول نسل هفتم مایکروسافت بوده‌اید احتمالا با آواتارهای این کنسول آشنایی دارید. این آواتارها که از اولین معرفی آن‌ها ۶ سال می‌گذرد، حالا قصد دارندبرگردند و این‌بار مهمان ایکس‌باکس‌وان باشند. با زومجی همراه باشید.
در این چند روز مایکروسافت آگهی‌های شغلی زیادی را برای علاقه‌مندان و واجدان شرایط کار در این شرکت منتشر کرده است و حالا دو عدد از آخرین این آگهی‌ها که در سایت رسمی مایکروسافت و در بخش فرصت‌های شغلی آن منتشر شده است خبر از قصد این شرکت برای طراحی مجدد آواتارها برای کنسول نسل هشتمی خود دارد. به نقل از سایت Dualshockers که این آگهی‌ها را شناسایی کرده‌است، مایکروسافت در پی استخدام مهندسین نر‌م‌افزاری است که در پردازش تصاویر، انیمیشن و چهره‌پردازی دارای مهارت باشند.
همانطور که ما در آستانه ورود به یک سیستم عامل یکپارچه هستیم، حالا وقت این رسیده تا آواتارها را هم یک مرحله به جلو ببریم.
در بخشی از اولین آگهی شغلی مایکروسافت آمده است:
«با ما همراه شوید تا آواتارها را در بزرگ‌ترین ماجراجوی خود به نسلی جدید از پلتفرم ا‌یکس‌باکس ببریم»
طبق این آگهی‌ها، فردی که موفق به دریافت این شغل شود باید آواتارها را در تمام پلتفرم‌های مایکروسافت رشد و توسعه دهد و نه تنها از این‌که آواتارها عالی طراحی شده‌اند مطمئن باشد، بلکه بتواند آن‌ها را روی طیف وسیعی از محصولات این شرکت پیاده کند. به نظر می‌رسد منظور سیستم‌عامل یکپارچه که در بالا ذکر شد ویندوز ۱۰ باشد و اگر بنا باشد تا آواتارها نقشی در این سیستم‌عامل داشته باشند، باید اواخر این ماه و در رویدادی که به مناسب معرفی ویژگی‌های این ویندوز برگزار خواهد شد، منتظر آن‌ها باشیم و این می‌تواند همان خبرهای مربوط به بازی در این رویداد باشد که پیش از این فیل اسپنسر از آن صحبت کرده بود. اولین معرفی آواتارها به سال ۲۰۰۸ میلادی می‌گردد. اساس کار آواتارها طراحی آن‌ها توسط کاربر و انتخاب و کامل کردن آن‌ها به وسیله کلاه‌ها، مدل‌های مو و سایر جنبه‌های ظاهری بود. مایکروسافت حتی در فروشگاه آواتار خود برخی از محتواهای این آواتارها مانند ورزشگارها و افراد مشهور را به فروش می‌رساند. آیا شما هم در ایکس‌باکس 360 آواتار خود را ساخته بودید؟ آیا از بازگشت این آواتارها روی محصولات مایکروسافت استقبال می‌کنید؟ نظرات خود را با ما در میان بگذارید. منبع: Dualshockers


اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده