نویسنده: سعید نیکبخت
// سه شنبه, ۱۶ دی ۱۳۹۳ ساعت ۰۹:۵۴

شایعاتی مبنی بر ساخت فیلم Amazing Spider-Man 3 منتشر شد

براساس شایعاتی که از سوی منبع معتبری منتشر شده، سونی ساخت فیلم Amazing Spider-Man 3 را آغاز کرده است. با زومجی و اخبار سینما همراه باشید.
براساس لیستی که توسط وبسایت CBM ارسال شده، سونی در شهر آتلانتا آمریکا کار ساخت فیلم Amazing Spider-Man 3 را با اَندرو گارفیلد و دِین دیهان، دو بازیگر اصلی این فیلم آغاز کرده است. باتوجه به آخرین اطلاعاتی که توسط سونی پیکچِرز منتشر شده بود، فیلم Amazing Spider-Man 3 با تاخیر چند ساله در سال ۲۰۱۸ روی پرده‌های سینما خواهد رفت. منبع مورد نظر همچنین ادعا کرده گارفیلد در قسمت بعدی فیلم Amazing Spider-Man حضور نخواهد داشت. با این‌حال فیلمبرداری برای فیلمی که قرار است در سال ۲۰۱۸ پخش شود کمی زود به‌نظر می‌رسد و احتمال اینکه نقشه‌های سونی برای قسمت سوم این فیلم تغییر کرده وجود دارد. این را هم باید در نظر گرفت مناطق معروف نیویورک همیشه بخش مهمی از فیلم‌های Spider-Man بوده، بنابراین فیلمبرداری Amazing Spider-Man 3 در آتلانتا کمی عجیب به‌نظر می‌رسد. کمپانی برادران وارنر اخیرا پستی را برای ساخت فیلمی ابرقهرمانی در شهر فیلادلفیا آمریکا منتشر کرده بود. در توضیحات این فیلم گفته شده:
یکی از قهرمان کتاب‌های تخیلی برای تغییر تاریخ و جلوگیری از یک واقعه‌ی وحشتناک، به گذشته فرستاده می‌شود.
این توضیحات بیشتر با فیلم X-Men: Days of Future Past مطابقت دارد، اما برادران وارنر ناشر این فیلم نیست.  با توجه به گزارشاتی که طی ماه‌های اخیر منتشر شد، این کمپانی در حال ساخت فیلم Captain America 3: Civil War در آتلانتا است. بنابراین در حال‌حاضر این خبرها را به عنوان شایعه در نظر بگیرید و منتظر اخبار رسمی باشید. منبع: Comicbook


اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده