نویسنده: آرش عیاری
// دوشنبه, ۱۵ دی ۱۳۹۳ ساعت ۱۰:۳۶

Acer دو مانیتور مخصوص بازی در CES 2015 معرفی می‌کند

بزرگ‌ترین نمایشگاه و رویداد مربوط به کالا‌های الکترونیک و محصولات مرتبط با حوزه فناوری، CES 2015، چند ساعتی است که شروع به کار کرده‌است و تقریبا بیشتر شرکت‌های بزرگ این حوزه‌ها در این نمایشگاه حضور خواهند یافت تا آخرین محصولات و دستاوردهای خود را به جهانیان معرفی کنند. به نظر می‌رسد ایسر نیز از این قاعده مستثنی نخواهد بود. با زومجی همراه باشید. 

خبرها حاکی از این است که ایسر قصد دارد از دو مانیتور مخصوص بازی رونمایی کند. هر دو این مانیتورها از تکنولوژی G-Sync  انویدیا برای ارائه هر چه بهتر تصویر و نرخ پردازش نرم‌تر و روان‌تر بهره می‌برند. 

Acer XB027HU

اولین مانیتور که XB270HU نام دارد، طبق گفته ایسر اولین مانیتور IPS دنیا خواهد باود که با تکنولوژی G-Sync عرضه می‌شود. این مانیتور با بهره‌بردن از یک پنل ۲۷ اینچی با وضوح تصویر ۲۵۶۰ در ۱۴۴۰ و حداکثر نرخ تازه سازی تصویر برابر ۱۴۴هرتز، زاویه دید بسیار خوبی دارد‌(بیشتر از ۱۷۸ درجه) و می‌تواند رنگ‌های بهتری را نمایش بدهد، اگر چه باید  برای قضاوت بهتر تا CES و تست‌های این محصول صبر کنیم. 

مشخصات دقیقی از پنل استفاده شده در این مانیتور در دست نیست و هنوز معلوم نیست که در این مانیتور از پنل ۶بیتی استفاده خواهد شد یا پنل ۸بیتی. تاریخ عرضه این اسفند امسال عرضه خواهد شد.

Acer XG270HU

 دومین مانیتور Acer که XG270HU نام‌گذاری شده‌است، از طراحی زیباتری نسبت به مدل اول بهره می برید و قاب آن با حاشیه‌های کمی که دارد این زیبایی را دوچندان کرده‌ است. این مانیتور هم در سایز ۲۷ اینچ ولی بر خلاف مدل قبلی از پنل TN استفاده می‌کند که طبق گفته‌های ایسر، سرعت پاسخگویی معادل با یک میلی‌ثانیه خواهد داشت که همین موضوع، این مانیتور را به یکی از انتخاب‌های اصلی گیمر‌ها تبدیل خواهد کرد. این مانیتور هم اسفند ماه سال ۱۳۹۳ عرضه خواهد شد. این در حالی است که هنوز قیمت هیچ‌کدام از این دو مانیتور مشخص نیست. 

کلیه مقالات مربوط به نمایشگاه را در آدرس zoomit.ir/ces-2015 مشاهده کنید.

منبع:  Anandtech


اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده