// دوشنبه, ۱۵ دی ۱۳۹۳ ساعت ۱۰:۰۷

بازی Star Citizen هیچ نقطه‌ی پایانی نخواهد داشت

کریس رابرتز، مرد نام آشنای صنعت بازی‌های ویدیویی که کارگردانی و طراحی بازی Star Citizen را بر عهده دارد، ظاهرا قصد ندارد این بازی را به یک خط پایان برساند و گفت برخلاف بازی‌های امروزی، StarCitizen یک بازی پیشرو خواهد بود و قصد نداریم هیج خط پایانی برای پروژه در نظر بگیریم.
این روزها اخبار مرتبط با بازی Star Citizen زیاد به گوش می‌رسد. پروژه‌ای که از دل کیک‌استارتر بیرون آمد و حمایت‌های مردمی آن را تا به این لحظه تبدیل به یک بازی ۶۸ میلیون‌ دلاری کرده است. کریس رابرتز، کارگردان و طراح این بازی که به عنوان مرد اصلی این پروژه‌ی عظیم شناخته می‌شود، اهداف بلندپروازانه‌ای را در سر می‌پروراند. البته وی سال‌ها پیش ثابت کرد که می‌تواند پروژه‌هایی بزرگ و حیرت‌انگیزی را در سبک مورد علاقه‌ی خود که همان شبیه ساز فضایی است، پیش ببرد.
StarCitizen مانند دوی سرعت نیست و البته شبیه ماراتون هم نیست. هیج خط پایانی برای این بازی مانند بازی‌های تجاری دیگر وجود نخواهد داشت. Star Citizen همچون یک مسیر زندگی و تا زمانی که مردم درگیر آن باشند، ادامه پیدا خواهد کرد. کریس رابرتز
حمایت‌های مردمی از این پروژه حیرت‌انگیز است. ۶۸ میلیون دلار تا به این لحظه جمع‌آوری شده و کمک می‌کند تا کریس رابرتز رویاهای خود را هر چه بیشتر در این بازی گسترش دهد. StarCitizen هم‌اکنون به عنوان بزرگ‌ترین پروژه‌ی  مردمی شناخته می‌شود.
این پروژه فقط به دست ۳۰۰ بازی‌ساز جلو نمی‌رود، بلکه پشت آن صدها هزار گیمر قرار دارد که عاشق بازی‌های PC هستند و از ما حمایت می‌کنند. آن‌ها عاشق بازی‌های فضایی هستند و می‌خواهند که یک بازی درست و سالم ببینند، یک بازی عمیق و جاه‌طلبانه که بتوانند در‌ آن تا سال‌ها به ماجراجویی بپردازند.
در سال ۲۰۱۵، کسانی که از این پرو‌ژه حمایت‌ کردند به ماژول بخش تیراندازی اول شخص دسترسی پیدا خواهند کرد. همچنین حالت‌هایی مانند Arena Commander و اولین قسمت از بخش تک‌نفره‌ی بازی علاوه بر Squadron 42 به بازی افزوده خواهد شد. Star-Citizenدر سال ۲۰۱۴ این بازی ۲۳ بروزرسانی دریافت کرد و بازیکنان بیش از ۱ میلیون ساعت را در حالت Arena Commander صرف کردند. ۸۰ درصد این رقم مربوط به بخش تک نفره و ۲۰ درصد باقی به بخش چند نفره اختصاص دارد. در این سال افراد شرکت کلود امپیریوم از ۷۰ نفر به ۱۸۰ نفر توسعه پیدا کردند و رقم ۳۳ میلیون دلار هم به میزان کمک‌های مردمی افزوده شد. Star Citizen یک بازی شبیه‌ساز فضا است که شما در آن می‌توانید سوار بر سفینه‌های مختلف به تجارت، جنگ و ماجراجویی در فضایی وسیع بپردازید. علاوه بر آن، حالت اول شخص بازی این امکان را می‌دهد که همچون بازی‌های تیراندازی، تجربه‌ای بسیار خوب از نبرد‌های نزدیک را داشته باشید. Star Citizen از جدیدترین نسخه‌ی موتور گرافیکی کرای انجین بهره می برد که به راحتی می‌تواند برترین رایانه‌های شخصی را به چالش بکشد. منبع: Gamespot


اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده