// دوشنبه, ۱۵ دی ۱۳۹۳ ساعت ۱۶:۳۰

استودیو بازی‌سازی ایرانی آمیتیس در حال ساخت محصولی سخت افزاری است

موسسه رسانه پرداز آمیتیس سازنده‌ی بازی موفق و نام‌آشنای مبارزه در خلیج عدن، با راه اندازی واحد سخت‌افزاری و الکترونیک خود، به زودی از دستاوردی قابل توجه مرتبط با صنعت بازی و سرگرمی رونمایی خواهد کرد. در ادامه با زومجی و جزئیات خبر همراه باشید.
بازی سازی در ایران حرفه ای است که با همه کاستی ها و عدم حمایت مالی و معنوی مناسب از آن، آنچنان که باید و شاید نتوانسته است مسیر خود را در رسیدن و تبدیل شدن به یک صنعت سود آور در کشور ما طی کند که در این راه فراهم نبودن بستر و زیر ساخت مناسب در بازار داخل و عدم شناخت کافی در مسیر رسیدن به بازار بین المللی نیز خود مزید بر علت است. موسسه رسانه پرداز آمیتیس سازنده‌ی بازی تیراندازی اول شخص مبارزه در خلیج عدن، جزو معدود بازی‌سازان ایرانی است که با ارائه محصولی نسبتا استاندارد و در خور توجه، توانست حضوری موفق را در بازار داخلی تجربه کند.
Khalij Adan مبارزه در خلیج عدن یکی از برترین بازی‌های عرضه شده در بازار ایران تا کنون است.
استودیو آمیتیس طی دو سال گذشته علاوه بر ادامه فعالیت در عرصه تولید بازی، با راه اندازی واحد سخت افزاری و الکترونیک خود به زودی از محصولی جدید و متفاوت رونمایی خواهد کرد. طی دعوتی که استودیو رسانه‌پرداز آمیتیس از زومجی داشت، ما توانستیم نگاهی اولیه و نزدیک به تکنولوژی جدید این استودیو داشته باشیم. دستاورد جدید استودیو آمیتیس هنوز در مراحل توسعه و تکامل است و هنوز نمی‌توانیم جزئیات آن را بازگو کنیم، اما طبق گفته‌‌های شاهین حقیقی، مدیرعامل رسانه‌پرداز آمیتیس، دوشنبه‌ی هفته‌ی آتی اخبار تکمیلی از این پروژه منتشر خواهد شد. در نگاه اول این پروژه جالب و تا حدی جاه‌طلبانه است و باید دید بعد از رونمایی رسمی از آن، واکنش‌ها به چه صورت خواهد بود. تهیه شده توسط زومجی


اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده