نویسنده: سعید نیکبخت
// یکشنبه, ۱۴ دی ۱۳۹۳ ساعت ۲۱:۰۰

در سال ۲۰۱۵ منتظر نسخه‌ی جدید بازی Mario نباشید

اگر در سال ۲۰۱۵ منتظر نسخه‌ی جدید بازی Mario هستید، برای شما خبر ناامید کننده‌ای داریم. مدیر محصولات نینتندو در آمریکا در مصاحبه‌ی اخیر خود اعلام کرده در سال جاری میلادی هیچ بازی‌ای از نسخه‌های اصلی Mario منتشر نخواهد شد. با زومجی همراه باشید.
بیل تِرینِن، مدیر محصولات نینتندو در آمریکا گفته:
ما همیشه سری بازی‌های قدیمی خود را به‌صورت سالانه وارد بازار نمی‌کنیم. این مسئله را می‌توانید با Super Smash Bros که آخرین نسخه‌ی آن هفت سال گذشته عرضه شد مشاهده کنید. از Pikmin 3 هم می‌توان به‌عنوان یک مثال دیگر استفاده کرد. نسخه‌ی جدید سری بازی‌های Mario همیشه زودتر از بازی‌های دیگر ما ساخته و منتشر می‌شود، اما برای امسال طرفداران نباید منتظر نسخه‌ی جدید این بازی باشند.
در ماه آپریل سال ۲۰۱۴ میلادی، یوشیاکی کویزومی، تهیه‌کننده کمپانی نینتندو اعلام کرده بود که استودیوی Nintendo EAD در حال ساخت نسخه‌ی جدید سری بازی‌های Mario است. با توجه به صحبت‌های تِرینِن، احتمالا عرضه‌ی این بازی برای سال ۲۰۱۶ برنامه‌ریزی شده است. Nintendo EAD تیم تولید و تحقیقات بخش سرگرمی نینتندو که از چند استودیو تشکیل شده محسوب می‌شود. این بخش وظیفه‌ی نظارت برروی بازی‌های انحصاری کنسول‌های نینتندو و ساخت بازی‌هایی همچون Mario, Zelda و Pikmin را برعهده دارد. اما در سال ۲۰۱۵ طرفداران Mario می‌توانند منتظر بازی Mario Maker باشند. بازیکنان در این بازی با خلاقیت خود می‌توانند مراحل خود را بسازند و با گرافیک کلاسیک آن را بازی کنند. منبع: Gamepur


اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده