نویسنده: محسن وزیری
// جمعه, ۱۰ بهمن ۱۳۹۳ ساعت ۲۲:۱۵

شعبه‌ی آمریکای سگا به کالیفرنیا نقل مکان می‌کند

شعبه‌ی آمریکای سگا به دلیل تعدیل کارمندان و کاهش حجم کسب و کار خود، به دفتری کوچک‌تر، از سان‌ فرانسیسکو به کالیفرنیای جنوبی نقل مکان خواهد کرد. با اعلامیه‌ی رسمی این شرکت در این باره همراه باشید.
جان چنگ، مدیرعامل این شعبه همراه با انتشار این خبر اعلامیه‌ی زیر را منتشر کرد:
این نقل مکان برای پیشبرد اهداف سگا در آمریکای شمالی و تأمین محتوای مورد نیاز میلیون‌ها طرفدار ما در زمینه‌های بازی، تلویزیون و دیگر محصولات لازم و ضروری بود. ما معتقدیم با رفتن به دفتر جدید در کالیفرنیای جنوبی می‌توانیم رشد و پیشرفت کنیم و به همین دلیل شرکتی قوی و موفق شویم. ناراحتیم از اینکه باید از بعضی از بهترین کارمندان خود خداحافظی کنیم و به آن‌ها برای سخت‌کوشی و فداکاری‌شان در طول این سالیان مدیون هستیم.
در این اعلامیه همچنین به تعدادی از کارمندان سگا که باید وسایل خود را جا به جا کنند اشاره شده است و البته برای ساده‌تر کردن عملیاتی که این شرکت در جهت کاهش کسب و کار خود در نظر دارد، تعدادی از کارمندان اخراج خواهند شد. تعداد دقیق کسانی که کار خود را در سگا از دست خواهند داد اوایل تابستان مشخص می‌شود. سگا همچنین اعلام کرده برنامه‌ی انتشار محصولات این شرکت تحت تأثیر این اتفاقات نخواهند بود و به منوال گذشته باقی می‌ماند. منبع: DualShcokers


اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده