نویسنده: زومجی زومجی
// جمعه, ۱۰ بهمن ۱۳۹۳ ساعت ۱۳:۰۵

طرح هنری جدید Star Wars Battlefront جزئیات سرزمین Endor را نشان می‌دهد

طرح هنری جدیدی که از بازی Star Wars Battlefron منتشر شده است، جزئیات جدیدی را از بازی به ما نشان می‌دهد. با زومجی همراه باشید.
چندوقتی می‌شود که انتظار عرضه بازی Star Wars Battlefront را در تعطیلات سال ۲۰۱۵ می‌کشیم. با توجه به اطلاعات موجود، این بازی در سبک تیراندازی اول شخص خواهد بود و با گرافیک نسل بعدی عرضه می‌شود. امروز اطلاعات کمی از این بازی، به همراه یک طرح هنری از آن منتشر شده است. درحالی که به نظر می‌رسد باید تا بهار امسال برای دریافت اطلاعات بیشتر منتظر بمانیم، این طرح منتشر شده می‌تواند نکاتی از بازی را برای ما بازگو کند و اشاره‌های کوچکی به المان‌های درون محیط بازی داشته باشد. این تصویر، محیط سرزمین Endor را نشان می‌دهد، جایی که درگیری شدیدی میان Rebel ها و Stormtroopers ها به وجود آمده است. در پس زمینه این تصویر، یک AT-ST مشاهده می‌شود که به دشمنان شلیک می‌کند. به گفته نیکلاس فگریس در گفتگو با IGN، بازی دارای نقشه‌های گوناگونی خواهد بود. او در این زمینه می‌گوید:
مقیاس نقشه‌ها و حالت‌های بازی، تنوع زیادی دارد. درواقع تصمیم ما در روند ساخت بازی، این بود که نقشه‌های مناسب را با توجه به حالت‌های گوناگون بازی تهیه کنیم. نتیجه این کار نه تنها مقیاس و اندازه‌ای متنوع از نقشه‌ها خواهد بود، بلکه باعث خلق گیم‌پلی می‌شود که می‌تواند یادآور خاطرات خوب بازیکنان این بازی در مجموعه فیلم‌های جنگ ستارگان باشد.
فگریس می‌گوید سخت‌ترین بخش ساخت این بازی و بازگرداندن آن به DICE، «مدیریت کردن انتظارات» است.
هواداران سری جنگ ستارگان، از جمله خود ما، درمورد جهان این مجموعه بسیار حساس هستند. هرکدام از ما، بخش مورد علاقه خودمان را از این جهان درنظر داریم. اگرچه من معتقد هستم ما تجربه‌ای از جنگ ستارگان را می‌سازیم که می‌تواند باعث هیجان زده شدن طرفداران این سری شود و این شانس را به آن‌ها بدهد تا خاطره‌انگیزترین جنگ‌های این مجموعه را تجربه کنند.
star_wars_battlefront منبع: VG247


اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده