نویسنده: سعید نیکبخت
// جمعه, ۱۰ بهمن ۱۳۹۳ ساعت ۱۴:۱۵

مدیرعامل نینتندو باری دیگر در بیمارستان بستری شد

ساتورو ایواتا، مدیرعامل کمپانی نینتندو باری دیگر به علت بیماری در بیمارستان بستری شده است. حال ایواتا آنقدر وخیم است که مدیران این کمپانی آخرین جلسه‌ی مالی با سهامداران را لغو کرده‌اند. با زومجی و اطلاعاتی در این رابطه همراه باشید.
دیوید گیبسون، یکی از اعضای نینتندو گفت ایواتا در تب شدید به سر می‌برد و براساس آزمایشات انجام شده، وی مبتلا به آنفولانزا شده است:
ساتورو ایواتا، مدیرعامل نینتدو به دلیل آنفولانزا در تب شدید به سر می‌برد و به همین دلیل آخرین جلسه‌ی مالی نینتندو لغو شد.
ایواتا سال گذشته به دلیل توموری که در کیسه‌ی صفرایش پیدا شده بود زیر تیغ جراحان رفت. اما وی در آن زمان طی آخرین صحبت‌هایش گفت:
نظرهای زیادی در رابطه با کاهش وزن من از طرف مردم ارسال می‌شود. به دلیل انجام عمل جراحی، وزن من کاهش یافته است اما در دو ماه و نیم گذشته وزن من ثابت شده است و وضعیت جسمانیم رو به بهبودی است. از تمام کسانی که من را حمایت می‌کنند، از دکترها و کارمندان بیمارستان تشکر می‌کنم.
هنوز مشخص نیست که دلیل این مریضی سرماخوردگی یا عمل جراحی ایواتا در سال گذشته است. سال گذشته که ایواتا مورد عمل جراحی قرار گرفت، طرفداران وی پوسترها و کارت‌های زیادی را برای مدیرعامل نینتندو فرستادند و علاقه‌ی خود را به این شخص نشان دادند. اما در میان آن‌ها یک تصویر وجود داشت که ایواتا را در زمان خرید اولین رایانه‌ی شخصی خود نشان می‌داد و با بازخورد بسیار عالی ایواتا و طرفداران دیگر رو به رو شد. با تمام این تفاسیر امیدواریم حال مدیرعامل نینتندو سریعا خوب شود و پدر Mario باری دیگر با قدرت کامل به دفتر خود در نینتندو بازگردد. منبع: Segmentnext


اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده