نویسنده: آرش عیاری
// شنبه, ۱۳ دی ۱۳۹۳ ساعت ۲۲:۱۵

مایکروسافت در پی ارتقا سطح امنیتی کنسول ایکس‌باکس

پس از گذر مایکروسافت و سونی از عواقب حملات DDOS گروه لیزارد اسکواد و آرام‌تر شدن اوضاع پس از قطع دسترسی میلیون‌ها کاربر در تعطیلات کریسمس، مایکروسافت در پی بهبود بخشیدن سطح امنیت ایکس‌باکس وان و شبکه ایکس‌باکس لایو است. با زومجی همراه باشید.
پس از حمله لیزار اسکواد و ناتوانی مایکروسافت در برابر این گروه و قطع چند روزه شبکه ایکس‌باکس لایو، این شرکت با انتشار آگهی استخدام متخصص نرم‌افزار در وب‌سایت اجتماعی لینکداین، قصد بهبود بخشیدن به امنیت محصولات خود را دارد. این آگهی استخدام بدین شرح است:
آیا شما درباره امنیت دستگاه‌های مصرف کنندگان شور و شوق خاصی دارید؟ آیا شما هم از ایکس‌باکس خود و بازی‌کردن لذت می‌برید؟ آیا به ساخت یک دستگاه امن که در حین لذت بخش بودن برای کاربران، به کابوسی برای هکرها تبدیل شود؛ فکر کرده‌اید؟ آیا تا به حال به این‌که چه‌گونه می‌توان از یک بازی یا برنامه ایکس‌باکس محافظت کرد یا این‌که مانع از تقلب بازیکنان در بازی‌های چندنفره شد؟ اگر جواب شما مثبت است مایکروسافت یک فرصت شغلی فوق‌العاده برای شما دارد. ما به دنبال فردی با استعداد و خلاق هستیم تا به تیم ما در بالابردن سطح امنیت پلتفرم ایکس‌باکس کمک کند. ماموریت ما تحقق بخشیدن به چشم‌اندازی است که در آن ایکس‌باکس امن‌ترین و مطمئن‌ترین پلتفرم برای مشتریان باشد. این تیم، اجرا و تامین امنیت کلی ایکس‌باکس اعم از نرم‌افزار و سخت‌افزار را بر عهده دارد. این تیم به کمک شما ویژگی‌های امنیتی پلتفرم ایکس‌باکس و سطح کیفی تجربه آن را ارتقا خواهد بخشید. ما به دنبال افرادی با استعداد هستیم که پیشینه ثابتی در مهندسی، توسعه و عرضه نرمٔ‌افزارهای امن داشته باشند. اگر از جدال با مشکلات و مسائل تکنیکی و برنامه‌نویسی لذت می‌برید، این شغل برای شما است.
به نظر می‌رسد پس از اتفاقات چند روز اخیر، مایکروسافت تمرکز و نیروی خود را برای بهبود بخشیدن به پلتفرم ایکس‌باکس گذاشته‌ است و دنبال راه‌های جلوگیری از هرگونه رسوخ به نرم‌افزار و سخت‌افزار ایکس‌باکس است. به نظر شما مایکروسافت با جذب یک نیروی مجرب در زمینه امنیت نرم‌افزار و سخت‌افزار می‌تواند مانع از هک شکدن پلتفرم ایکس‌باکس شود؟ نظرات خود را با زومجی در میان بگذارید. منبع: Dualshockers


اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده