نویسنده: سعید نیکبخت
// پنجشنبه, ۹ بهمن ۱۳۹۳ ساعت ۲۲:۳۴

سونی اروپا از داستان و دنیای Uncharted 4: A Thief's End می‌گوید

دقایقی پیش شعبه‌ اروپایی بخش سرگرمی سونی اطلاعات و تصاویر جدیدی را از بازی Uncharted 4: A Thief’s End منتشر کرد که در ادامه می‌توانید آن‌ها را مشاهده نمایید. با زومجی همراه باشید.
نگاه کلی:
پس از گذشت سال‌های طولانی از آخرین ماجراجویی نِیتِن دِرِیک، وی باری دیگر و به اجبار وارد دنیای دزدان می‌شود. دریک که به اجبار وارد این ماجراجویی شده، وارد بزرگ‌ترین ماجراجویی عمرش در پی یافتن توطئه‌ای که در گذشته برای یک شکارچی گنج انجام شده می‌رود. با این حال تمام ماجراجویی‌ها پیامدهای خودشان را دارند و جدیدترین ماجراجویی نیتن قدرت فیزیکی،  عقلانی و در نهایت حس فداکاری برای کسانی که دوستشان دارد را مورد آزمایش قرار می‌دهد. Uncharted 4: A Thief’s End جدیدترین نسخه از سری بازی‌های Uncharted که جوایز زیادی را هم به خانه برده است. این بازی توسط استودیوی ناتی داگ، یکی از بزرگ‌ترین بازیسازان صنعت گیم ساخته شده و به صورت انحصاری برای پلی‌استیشن 4 عرضه خواهد شد. Uncharted 4 حماسی‌ترین نسخه در این سری است که شامل مکانیک‌های گیم‌پلی داینامیک در مبارزات و بخش پلتفرمر است و محیط‌های وسیع‌تر برای کاوش در آن‌ها با گرافیک پیشرفته و انیمیشن شخصیت‌ها، به این بازی زندگی می‌بخشد.
داستان:
وقایع بازی سه سال پس از Uncharted 3: Drake’s Deception و در نقطه‌ای که نیتن شکار گنج را رها کرده اتفاق می‌افتد. با این حال با حضور دوباره‌ی سَم، برادر بزرگ نیتن، وی برای نجات جان برادرش و ماجراجویی بزرگی که انتظارش را می‌کشد باری دیگر شکار گنج را آغاز می‌کند. سم و نیتن برای  یافتن گنیجنه‌ی هِنری اَوِری، وارد جنگل‌های ماداگاسکار می‌شوند. Uncharted 4: A Thief’s End بازیکنان را به سفری در سراسر دنیا مثل جنگل‌ و جزیره‌ها ، شهرهای قدیمی، مناطق برفی و بیشتر برای یافتن این گنج می‌برد.
سونی همچنین تصاویر جدید و بسیار زیبایی را هم از این بازی منتشر کرده که در ادامه می‌توانید آن‌ها را مشاهده نمایید:نظر شما در رابطه با این اطلاعات و تصاویر چیست؟ Uncharted 4: A Thief’s End اواخر سال ۲۰۱۵ به صورت انحصاری برای پلی‌استیشن 4 عرضه خواهد شد. منبع: Dualshockers


اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده