نویسنده: سعید نیکبخت
// پنجشنبه, ۹ بهمن ۱۳۹۳ ساعت ۲۰:۳۰

سرنوشت تکنولوژی IllumiRoom مایکروسافت مشخص شد

تکنولوژی IllumiRoom مایکروسافت را به خاطر دارید؟ با استفاده از این تکنولوژی  کاربران در زمان بازی با کنسول ایکس‌باکس  توانایی گسترش دادن صفحه‌ی تلویزیون نمایش خود و استفاده از اتاق به عنوان یک نمایشگر بزرگ را داشتند. سرانجام پس از مدت‌ها انتظار، مایکروسافت سرنوشت این تکنولوژی را مشخص کرده است.
اِریک نیوستادتِر ، مدیر اجرایی شبکه‌ی ایکس‌باکس لایو در رابطه با سرنوشت IllumiRoom گفت:
زمانی که IllumiRoom را به مردم نشان دادیم، گفتیم که این ویدیو تنها یک دموی تکنیکی است. ما از این تکنولوژی به عنوان یک محصول که مردم توانایی خرید آن را داشته باشند رونمایی نکردیم. مردم برای این تکنولوژی هیجان‌زده شدند، چون ایده‌ی پشت آن جالب بود، اما تنها هدف ما آزمایش توانایی‌هایمان بود. افراد با استعدادی در مایکروسافت حضور دارند که برخی اوقات چیزهایی را خلق می‌کنند که سریعا به محصول کامل تبدیل نمی‌شوند.
اظهارات مایکروسافت نشان دهنده‌ی آن است که یا IllumiRoom قرار نیست به محصول واقعی تبدیل شود. این روزها تمام تمرکزها روی هولولنز مایکروسافت است و اگر کمی دقت کنیم، IllumiRoom در برخی نقاط شباهت‌هایی به تکنولوژی واقعیت افزوده مایکروسافت دارد که در قالب هولولنز رونمایی شد. نظر شما در این رابطه چیست؟ منبع: Dualshockers


اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده