نویسنده: حامد افرومند
// چهار شنبه, ۸ بهمن ۱۳۹۳ ساعت ۲۳:۵۶

جمع بندی روزانه: از بازی جدید خالق Bioshock تا گزارش مالی نینتندو

یک روز دیگر گذشت و امروز هم مطالب زیادی در زومجی به نگارش در آمد. در جمع‌بندی مطالب امروز زومجی، به مهم‌ترین رویداد‌های روز دنیای بازی‌های ویدیویی که در سایت مخابره شدند، می‌پردازیم.
بازی Dragon’s Dogma Online

بازی Dragon’s Dogma Online در انحصاری کنسولی پلی‌استیشن خواهد بود

کمپانی کَپ‌کام روز گذشته از طریق مجله‌ی فامیتسو از بازی Dragon’s Dogma Online به عنوان یک بازی رایگان رونمایی کرد. این بازی به تهیه‌کنندگی مینائه ماتسوکاوا، کارگردانی کِنت کینوشیتا و هیرویوکی کوبایاشی به عنوان مدیرتولید برای پلتفرم‌های پلی‌استیشن 3، پلی‌استیشن 4 و رایانه‌های شخصی در دست تولید است.
  lumines-smartphoens

بازی جدید Lumines برای گوشی‌های هوشمند عرضه خواهد شد

بازی Lumines را به خاطر دارید؟ این بازی پازل/ریتمیک حالا قرار است با رهبری خالق این بازی، تِتسویا میزوگوچی برای گوشی‌های هوشمند پلتفرمهای اندروید و iOS عرضه ‌می‌شود. نسخه جدید این سری که برای تلفن‌های هوشمند عرضه خواهد شد، بر پایه همان بازی اصلی و قابلیت‌های آن ساخته خواهد شد و از ویژگی‌های اجتماعی شبکه Victory Space شرکت ماب‌کست برای رقابت بین بازیکنان بهره خواهد برد.
  MOBILE-790x527

NPD گزارش داد: بازی‌های موبایل از هر زمانی محبوب‌تر شده‌اند

به نقل از این سازمان، متوسط انجام بازی‌های موبایل به دو ساعت در روز رسیده است که در مقایسه با سال ۲۰۱۲ به میزان ۵۷ درصد رشد داشته است. این آمار را می‌توان با سرانه‌ی مطالعه‌ی کتاب در دنیا که چهل و پنج دقیقه در روز است، مقایسه کرد. آمار خیره‌کننده‌ای که نشان می‌دهد تا چه حد پلتفرم‌های موبایل گسترش پیدا کردند و به همین نسبت، بازی‌های موبایل توانسته‌اند جای خود را در بین اقشار مختلف جامعه باز کند.
  new-nintendo-3ds

شایعه: امکان استریم بازی‌های Wii U توسط نسخه جدید نینتندو 3DS

با انتشار مشخصات کامل نسخه جدید نینتندو 3DS در فضای مجازی، هکرها دست به کار شده و اعلام کرده‌اند به صورت تئوری استریم کردن بازی‌های Wii U روی نسخه جدید نینتندو 3DS امکان‌پذیر است.
  need-for-speed-no-limits

قسمت جدید Need For Speed سال جاری میلادی عرضه می‌شود

شرکت الکترونیک آرتز که یکی از بزرگ‌ترین بازی‌سازان و ناشران دنیای بازی‌های ویدیویی است، تایید کرد دو بازی از مجموعه‌‌های بزرگ Need For Speed و Battlefront در سال جاری میلادی عرضه خواهند شد.
  hurk

محتوای دانلودی بازی Far Cry 4 با نام Hurk Deluxe منتشر شد

این محتوای دانلودی (DLC) که طی روزهای گذشته معرفی شده بود، شامل پنج ماموریت داستانی و چند اسلحه جدید است. Hurk Deluxe هم‌اکنون برای رایانه‌های شخصی و پلتفرم‌های مایکروسافت در دسترس است و طی روزهای آینده برای پلتفرم‌های سونی نیز منتشر خواهد شد.
  Nintendo

نگاهی بر گزارش مالی نینتندو و بررسی فروش محصولات این شرکت

نینتندو در سال گذشته از لحاظ مالی مسیر و سخت و ناهمواری را طی کرده و در نهایت به نظر می‌رسد این مسیر دشوار به سود قابل قبولی ختم شده است.  با نگاهی به گزارش مالی این شرکت و بررسی آمار و ارقام آن با همراه باشید.
  Ken Levine

اثر بعدی سازندگان BioShock، یک بازی علمی تخیلی خواهد بود

کن لوین سازنده‌ی بازی موفق BioShock در توئیتر خود حضور پیدا کرده و به سوالات طرفداران درباره‌ی پروژه‌ی بعدی خود پاسخ داده است.
 

مورد‌ انتظارترین فیلم‌های ژانر وحشتِ سال ۲۰۱۵

ژانر ترس و وحشت علاقه‌مندان خاص خود را دارد. فیلم‌هایی که در این سبک ساخته‌ می‌شوند به مراتب کمتر از ژانرهای دیگر هستند و در بین همین آثار، فیلم‌های با کیفیت و خوب کم پیدا می‌شود. اگر دوست دارید تا بدانید در سال ۲۰۱۵ چه فیلم‌های ترسناک خوبی اکران خواهند شد، شما را به مطالعه‌ی مقاله‌ای از زومجی و معرفی چند فیلم مورد انتظار دعوت می‌کنیم.
 

آیا فناوری جدید AMD رقیب گرافیک پلی‌استیشن 4 می‌شود؟

رایانه‌های شخصی قدرتمند همیشه از لحاظ گرافیکی جلوتر از کنسول‌ها هستند ولی قیمت بالاتری دارند، اما هم‌اکنون نسل جدیدی از سخت‌افزارهای ارزان‌قیمت‌تر ظهور کرده‌اند که می‌توانند رقیبی قدرتمند برای کنسول‌ها باشند. حال این سوال پیش می‌آید که آیا فناوری جدید AMD رقیب گرافیک پلی‌استیشن 4 می‌شود؟ برای یافتن این جواب مطلب محسن وزیری را بخوانید!
 

بررسی تاریخچه سری RESISTANCE و آینده آن

سری Resistance را اکثر علاقه‌مندان به پلی‌استیشن می‌شناسند. روز گذشته شعبه اروپا شرکت سرگرمی‌های سونی علامت تجاری در حوزه بازی‌های ویدویی با نام Resistance ثبت کرد اما این چه معنایی می‌تواند داشته باشد؟ آرش عیاری در زومجی مطلبی را تحت عنوان «RESISTANCE بعدی را چه استودیوی خواهد ساخت؟» آماده کرده که خواندن آن را به شما پیشنهاد می‌کنیم.
   

معرفی بازی موبایل REAPER: ترکیب خارق‌العاده HACK & SLASH و نقش‌آفرینی

امروز بخش معرفی بازی موبایل زومجی در تسخیر شمشیر شخصیت اول بازی Reaper است. به بازی‌های نقش‌آفرینی علاقه دارید؟ به سبک Hack & Slash چطور؟ از تجربه بازی‌های Side Scrolling لذت می‌برید؟ پیشنهاد من به شما این است معرفی بازی خوش‌ساخت و زیبا Reaper را از دست ندهید.  نظر شما در مورد مطالب زومجی چیست؟ نظرات، پیشنهادات و انتقادات خود را با ما در میان بگذارید تا بتوانیم روز به روز به کیفیت این رسانه‌ی تخصصی بازی‌های ویدیویی بیافزاییم. تهیه شده در زومجی


اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده